Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satan, så lei jeg er av å være syk. Har hatt noe hele tiden siden 28. Mai. Nettopp fullført antibiotikakur nr 2, heller stusselige resultater. I dag var jaggu den verste dagen hittil. Det er få ting som er så deilig som å våkne etter en herlig febernatt med gjennomvått sengetøy. Blæ! Men men, feberdrømmene er jo mildt sagt interessante.

Lenke til kommentar
Og da var jeg våkna etter fylla igår. god morgen folkens!

6281317[/snapback]

God morgen, ja ;)

Hvem er det i avataren din, btw? Søt jente :love:

6281331[/snapback]

mandy moore.. huff.. må vel på flaska igjen snart.. hvordan går det med folket da?

Lenke til kommentar
Okay, men da er det jo bare å ta seg en tur med bilen eller noe? Kanskje være litt ute? Å hvis det er sol der du er, desto bedre!

Nja, jeg vet ikke helt om jeg vil stjele en bil, for så å krasje den grunnet mine inkompetanse når det kommer til bilkjøring.

Lenke til kommentar
Sinnsykt god lyd i øreproppene til w810i når du har mega bass modus på

6281402[/snapback]

ja, det er helt sinnsykt. Søsteren min har den mobilen.

Og da var jeg våkna etter fylla igår. god morgen folkens!

6281317[/snapback]

God morgen, ja ;)

Hvem er det i avataren din, btw? Søt jente :love:

6281331[/snapback]

mandy moore.. huff.. må vel på flaska igjen snart.. hvordan går det med folket da?

6281419[/snapback]

Nice dame. Jo, går bra med meg ... Denne er helgen er perfekt :] Fått nytt headsett, nye klær og et nytt spill til PS2. :)

Denne helgen suger. Jeg har bare nett i 10-20-sekunders perioder, så jeg får ikke tak i programmene jeg trenger til Linux, derfor jeg kan ikke se på DVD, ikke høre på musikk og ei heller spille av noen av videofilmene på maskinen.

6281454[/snapback]

Haha, jeg ler av deg. :)

Lenke til kommentar
Denne helgen suger. Jeg har bare nett i 10-20-sekunders perioder, så jeg får ikke tak i programmene jeg trenger til Linux, derfor jeg kan ikke se på DVD, ikke høre på musikk og ei heller spille av noen av videofilmene på maskinen.

6281454[/snapback]

Haha, jeg ler av deg. :)

Jaja, jeg tror det har blitt bedre nå; jeg har hatt nett i fire minutter snart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...