Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Hvilke fler skal du ignorere nå da tru? ^^

6278317[/snapback]

Kan jo alltids starte med deg og så han lille grønne mannen som sitter i hjørnet.

Lenke til kommentar
Minnet meg på en ting. Hvem her er det som har hengt her siden SO1? Event, hvem har vært i SO-trådene lengst?

6277721[/snapback]

B|Real og Dotten er de som var aktive da og nå.

6277868[/snapback]

Var dotten her da? Het han Dotten? Hadde han en svært lang tid hvor han var inaktiv? Mener nemlig å ikke ha sett så mye til ham før dette året.

6277902[/snapback]

Mye til og fra ja. Har et liv, til tider. Jeg var hardware bruker, forvillet meg inn i søppel, så over i PRS og så ble jeg moderator og forviller meg inn her igjen. Men så har jeg aldri vært en spammer heller, så aldri vært så synlig :whistle:

Dog fikk jeg beskjed av B|Real om å holde kjeft første gang jeg postet i SO. Ahhh.. *mimre*

Gamle gjengen var Sosohal, fondus, CFD, B|Real, Kebab-Gud, BBC m.m.

Jepp, jepp og jepp. Han var en PRS-mann før han konverterte.

6277929[/snapback]

Jeg var søppelmann lenge før PRS mann. Ble lurt inn igjen her av modstatusen.

Lenke til kommentar
jeg hadde en litt blå negl, og så som jeg er satt jeg lenge og dra den av selv om det var vondt. fikk den av som resulterte i en del blod og en STOR bit avrevet negl/tå :sick:  jeg kan ta på den og kjenne kjøtt/hud. ekkelt.

skal jeg poste bilde eller er det ulovelig?

6278330[/snapback]

Det er ulovlig ja..

Lenke til kommentar
jeg hadde en litt blå negl, og så som jeg er satt jeg lenge og dra den av selv om det var vondt. fikk den av som resulterte i en del blod og en STOR bit avrevet negl/tå :sick:  jeg kan ta på den og kjenne kjøtt/hud. ekkelt.

skal jeg poste bilde eller er det ulovelig?

6278330[/snapback]

bildeeeer :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Vegard_ ser du har cam, Er du med pA litt webcam action?

6278351[/snapback]

Nope, kvoten er oppbrukt for i dag. :fun:

Tror jeg skal gå og legge meg nå, jeg. Du vet forhåpentligvis ikke hvor jeg bor. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...