Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det virkelig et poeng i å bruke en annens avatar? Den blir knyttet til brukeren, og jeg vil bare forveksle dere to.

Jeg har søkt om å få skifte brukernavn. Hvis alt går bra og jeg får byttet brukernavn, slipper du å forveksle oss to.

6278057[/snapback]

Det har mer med at jeg ikke henger meg opp i brukernavn, men kjenner igjen brukere etter avataren. En avatar jeg tidligere har forbundet med innlegg verdt å lese blir nå til noe helt annet, og jeg vil nok kaste bort en del tid på å lese unødvendige innlegg nå.

Og det har jeg ikke tid til. Nei, dette få fikses sporenstraks.

Lenke til kommentar
Årh. FY FAEN! BUNDY, SKARSTAD, JOACHIMR OG HERR BRUN! SLUTT Å SPAM SÅ JÆVLIG! Dere ødelegger...Av 1339 sider, så har dere over 5k innlegg til sammen!

+1

6278022[/snapback]

Huh? Vi må da få lov til å diskutere det vi vil? Det er faktisk ikke bare spam. Det du kom med der er bare spam derimot, og fører bare til krangel.

Bundy+Skarstad+JoachimR+Herr Brun>5MyBigMouth.

Lenke til kommentar
Det har mer med at jeg ikke henger meg opp i brukernavn, men kjenner igjen brukere etter avataren. En avatar jeg tidligere har forbundet med innlegg verdt å lese blir nå til noe helt annet, og jeg vil nok kaste bort en del tid på å lese unødvendige innlegg nå.

Og det har jeg ikke tid til. Nei, dette få fikses sporenstraks.

Når du sier det på den måten.. Er vel fortsatt opp til Zero.

Lenke til kommentar
Årh. FY FAEN! BUNDY, SKARSTAD, JOACHIMR OG HERR BRUN! SLUTT Å SPAM SÅ JÆVLIG! Dere ødelegger...Av 1339 sider, så har dere over 5k innlegg til sammen!

+1

6278022[/snapback]

Det er faktisk ikke bare spam.

6278085[/snapback]

*knis*

Her har vi høye tanker om egne innlegg, ser jeg. "Det er ikke BARE spam" :wee:

Lenke til kommentar
Ja, men det er det ingen som ser.

*Kremt*

6278027[/snapback]

Hva med å fjerne alle de idiotiske "er vi på side 1337"-innleggene?

Edit: Bah. Dere er treige som faen. Natta

6278093[/snapback]

Jeg er ikke en av de "4 store" i SO mer.

6278097[/snapback]

Care?

SO>Liv

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...