Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg hadde over 4k poster i SO4. kom vel halvveis inn.

6277764[/snapback]

Det finnes et liv uuuuuutenom skjermen :p

6277775[/snapback]

Jada.

Jeg da stadig ute å spillet fotball osv med kompiser.

Trener gjør jeg også.

Så tegner jeg, og animerer.

Skal jo snart prøve meg på å lage en liten tegnefilm med et lysbord jeg straks har klart.

Så jeg er fullt klar over at det er et liv utenom.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Ecuador vant :) Meget overrasket for meg, gleder meg til imorra. England og Argentina har kamp.. Det blir spennende!

6277820[/snapback]

Jeg så Tyskland - Costa Rica i dag. Beste kampen jeg har sett på lenge. Tror det holder med VM-kamper i år. :cool:

Lenke til kommentar
Ecuador vant :) Meget overrasket for meg, gleder meg til imorra. England og Argentina har kamp.. Det blir spennende!

6277820[/snapback]

Jeg så Tyskland - Costa Rica i dag. Beste kampen jeg har sett på lenge. Tror det holder med VM-kamper i år. :cool:

6277836[/snapback]

Kampen var ikke så bra... Tyskland var litt for rotet med spillsystem dems.. Men en grei kamp i velfall

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Noe jeg kom til å lure på nå.

Siden de som er døve aldri har hørt hvordan man uttaler bokstaver.

Vil de høre et helt annet ord i hodet sitt, enn det de som ikke er døve? *gruble*

6277865[/snapback]

Jeg kjenner en som er halvdøv. Han har aldri lært å snakke, men lager noen lyder som kan minne vagt om ordene han uttrykker med døvespråket. Snålt. Han er forresten veldig glad i musikk. :p

Lenke til kommentar
Minnet meg på en ting. Hvem her er det som har hengt her siden SO1? Event, hvem har vært i SO-trådene lengst?

6277721[/snapback]

B|Real og Dotten er de som var aktive da og nå.

6277868[/snapback]

Var dotten her da? Het han Dotten? Hadde han en svært lang tid hvor han var inaktiv? Mener nemlig å ikke ha sett så mye til ham før dette året.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...