ovinn Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Da har resultatene på TMT4106 Kjemi og TMM4121 Produktutvikling kommet. B i begge. *Zlatzman er i gladmodus* 6276022[/snapback] Gratulerer, btw Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Se å ro dere ned litt. Virker som enkelte gjør sitt ytterste for å få SO5 stengt. Bruker sletteknappen litt her Ikke forstyrr VM for en gretten moderator nå. Vurderer å gå i streik i så fall, er så populært for tiden. Så kan vi ta lockout på alle brukerne Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden 6276186[/snapback] Kan ikke du finne fram en av dine tøffe supermann .gif filer som kan passe på litt i SO5? ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg hater rot. 6276170[/snapback] Er helt enig med deg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 En av de tingene jeg misliker mer enn rot er å rydde, derfor er det rotete. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Se å ro dere ned litt. Virker som enkelte gjør sitt ytterste for å få SO5 stengt. Bruker sletteknappen litt her Ikke forstyrr VM for en gretten moderator nå. Vurderer å gå i streik i så fall, er så populært for tiden. Så kan vi ta lockout på alle brukerne Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden 6276186[/snapback] Kan ikke du finne fram en av dine tøffe supermann .gif filer som kan passe på litt i SO5? ^^ 6276196[/snapback] hehe, good one, shikaru Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kan ikke du finne fram en av dine tøffe supermann .gif filer som kan passe på litt i SO5? ^^ 6276196[/snapback] Kan vise deg Robocop som prøver å bryte opp en stengt tråd; Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det var Bundy sitt forsøk på å åpne SO 4 igjen, da det ikke var noen SO. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) 3 dager?Da kunne jeg rydda rommet mitt 6 ganger. Har ikke verdens største rom da. Og vi har muligens litt forskjellig syn på ryddig :b Er ikke helt ferdig med å rydde ennå. Gjenstår å støvsuge nå. 6276165[/snapback] Heh. ¤Rydde ¤Gå til pc'en og si at du rydder på diskusjon.no ¤Gå tilbake å rydde ¤Gå til pc'en igjen å si at du nå skal støvsuge ftw Endret 9. juni 2006 av Moff Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg er like flink til å rydde som jeg er til å klippe gresset. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 3 dager?Da kunne jeg rydda rommet mitt 6 ganger. Har ikke verdens største rom da. Og vi har muligens litt forskjellig syn på ryddig :b Er ikke helt ferdig med å rydde ennå. Gjenstår å støvsuge nå. 6276165[/snapback] Heh. ¤Rydde ¤Gå til pc'en og si at du rydder på diskusjon.no ¤Gå tilbake å rydde ¤Gå til pc'en igjen å si at du nå skal støvsuge ftw 6276269[/snapback] Såklart. Må jo såklart informere alle som leser her om hver enkelt lille ting jeg gjør igjennom dagen. om 5 minutter er det hjemmelagd pizza. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 ¤Rydde¤Gå til pc'en og si at du rydder på diskusjon.no ¤Gå tilbake å rydde ¤Gå til pc'en igjen å si at du nå skal støvsuge ftw 6276269[/snapback] Juksepave .... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 For en time eller to siden hadde jeg hjemmelagd pizza, deilige greier..<3 Butikken neste, LAN i helga^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 For en time eller to siden hadde jeg hjemmelagd pizza, deilige greier.. 6276288[/snapback] Jeg sitter og nyter en pizza i dette øyeblikk =) Lenke til kommentar
Moff Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) 3 dager?Da kunne jeg rydda rommet mitt 6 ganger. Har ikke verdens største rom da. Og vi har muligens litt forskjellig syn på ryddig :b Er ikke helt ferdig med å rydde ennå. Gjenstår å støvsuge nå. 6276165[/snapback] Heh. ¤Rydde ¤Gå til pc'en og si at du rydder på diskusjon.no ¤Gå tilbake å rydde ¤Gå til pc'en igjen å si at du nå skal støvsuge ftw 6276269[/snapback] Såklart. Må jo såklart informere alle som leser her om hver enkelt lille ting jeg gjør igjennom dagen. om 5 minutter er det hjemmelagd pizza. 6276281[/snapback] Noob ! Hvis du først skal informere må du jo selvfølgelig fortelle mer. Hva slags pizza. Hvor du kjøpte den. Hvor langt tid du bruker på å fordøye den og så videre Endret 9. juni 2006 av Moff Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Må dere? Siste ORdet er jo nesten ødelagt.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Moff: Forklar meg hvor man kjøper en hjemmelagd pizza Lenke til kommentar
Moff Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Moff: Forklar meg hvor man kjøper en hjemmelagd pizza Man går inn i en butikk å spør om de har neida... tenkte mer på ingrediensen liksom Skrev litt feil Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Må dere? Siste ORdet er jo nesten ødelagt.. Jeg prøvde å fortelle det til spammerene for en stund sidene, men de klarer ikke innse at de bare ødelegger. En gjennomsnitlig post fra dagens SO: *spise* np: *et eller annet rart* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Og ingen kommenterer mine innlegg lenger. Trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg