Demonfudge Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Fader, jeg prøver å finne et bra hus til Morrowind, men finner ikke noe. 6275807[/snapback] Lag et selv! 6275815[/snapback] Klarer ikke. :/ Men jeg vil gjerne lære hvordan man gjør det. Blir bare forvirra hvis jeg prøver jeg. Og dere andre; ro ned og ta drittkastinga et annet sted. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Så roer vi oss ned gutter? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Fader, jeg prøver å finne et bra hus til Morrowind, men finner ikke noe. 6275807[/snapback] Lag et selv! 6275815[/snapback] Klarer ikke. :/ Men jeg vil gjerne lære hvordan man gjør det. Blir bare forvirra hvis jeg prøver jeg. 6275838[/snapback] Er ikke noe stress bare man orker å sette seg skikkelig inn i det. Finn deg en god tutorial eller to. Her er en fin side. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er ikke noe stress bare man orker å sette seg skikkelig inn i det.Finn deg en god tutorial eller to. Her er en fin side. 6275868[/snapback] Takker. Har du laget noen bra hus forresten? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Er ikke noe stress bare man orker å sette seg skikkelig inn i det.Finn deg en god tutorial eller to. Her er en fin side. 6275868[/snapback] Takker. Har du laget noen bra hus forresten? 6275881[/snapback] Holdt på med et, men det var ikke så veldig bra, orket ikke å gjøre det ferdig da jeg mistet interessen for Morrowind. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Hva foregår her da? Jeg tar en storopprydding på rommet mitt. Nå er bladhylla ca slik den skal være. Bare gulvet som gjenstår nå :b Endret 9. juni 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Nå var det tomt for chillinøtter *gå å rote i skapet for å finne noe annet godt* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Da har resultatene på TMT4106 Kjemi og TMM4121 Produktutvikling kommet. B i begge. *Zlatzman er i gladmodus* Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Da har resultatene på TMT4106 Kjemi og TMM4121 Produktutvikling kommet. B i begge. *Zlatzman er i gladmodus* 6276022[/snapback] Gratulerer Var ikke noe godt i skapet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Grattis, Zlatzman. Men nå skal jeg spise pizza. Snakkes, peepz Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 sitti å spilt litt Quake 2 mens jeg har sett på Tyskland-Costa rica sykt bra det første målet til Tyskland. kanskje blir det VMs beste mål Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Æsj, la nå sveiser og krangling og andre underordnede ting ligge Hva foregår her da?Jeg tar en storopprydding på rommet mitt. Nå er bladhylla ca slik den skal være. Bare gulvet som gjenstår nå :b 6275965[/snapback] Storopprydding? Gjør du det så fort skulle du fått tatt rommet mitt også. Har rydda rommet i 3 dager nå (om enn i litt sakte tempo), og har enda ikke begynt på skrivebord og bokhylle. Og så blir det vask etterpå. Klærne er det derimot orden i nå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 3 dager? Da kunne jeg rydda rommet mitt 6 ganger. Har ikke verdens største rom da. Og vi har muligens litt forskjellig syn på ryddig :b Er ikke helt ferdig med å rydde ennå. Gjenstår å støvsuge nå. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Da har resultatene på TMT4106 Kjemi og TMM4121 Produktutvikling kommet. B i begge. *Zlatzman er i gladmodus* 6276022[/snapback] Gratulerer. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Æsj, la nå sveiser og krangling og andre underordnede ting ligge Hva foregår her da?Jeg tar en storopprydding på rommet mitt. Nå er bladhylla ca slik den skal være. Bare gulvet som gjenstår nå :b 6275965[/snapback] Storopprydding? Gjør du det så fort skulle du fått tatt rommet mitt også. Har rydda rommet i 3 dager nå (om enn i litt sakte tempo), og har enda ikke begynt på skrivebord og bokhylle. Og så blir det vask etterpå. Klærne er det derimot orden i nå. 6276141[/snapback] Skal jeg rydde skikkelig og tørke støv og støvsuge og sånt, kan jeg bruke opptil 3 dager jeg og: Første dagen: Kaste alt som skal kastes i dunken, ta opp klær til vasking, rydde i skuffer og skap (det er MYE rot der!) Andre dagen: Ta av sengetrekk og støvsuge skikkelig, tørke støv og legge på nytt sengetrekk : p Tredje dagen: Rydde skikkelig, og ferdig! For å ta med det, jeg rydder sjelden ordentlig. ------------------------------ Så hva skjer i helgen da? Endret 9. juni 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Se å ro dere ned litt. Virker som enkelte gjør sitt ytterste for å få SO5 stengt. Bruker sletteknappen litt her Ikke forstyrr VM for en gretten moderator nå. Vurderer å gå i streik i så fall, er så populært for tiden. Så kan vi ta lockout på alle brukerne Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Aldri ripp en dvd til mpg.. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg hater rot. 6276170[/snapback] Jeg elsker rot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg