Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Benene har man i kryss når man har stilt inn cruisecontrol... Men Fredrik sier at cruisecontrol ikke virker i byen, og jeg tror han har et poeng.

6271931[/snapback]

det kan virke hvist du har en bremse sensor som registrere objekter forran bilen og avpasser mellomrommet

6271939[/snapback]

Hvorfor har ingen av bilene våre det??

Lenke til kommentar
Bilen min trekker mot venstre den. Sikkert fordi den er såpass stygg.

6271952[/snapback]

Mnja. Folka sin bil trekker mot venstre også. Og den er ikke akkurat direkte stygg.

6271958[/snapback]

Er noe feil med forstillinga på bilen min. Tror det er derfor.

Lenke til kommentar
Å?? Jeg ror ikke i det hele tatt, jeg sier at manuelt gir er dritt, og det sier jeg fortsatt.

6271687[/snapback]

Hvah?! Halve moroa med en bil er jo å feile miserabelt mens man prøver å gire.

6271854[/snapback]

Nei, langt fra. Bilen skal brukes som fremkostmiddel.

6271894[/snapback]

Anbefaler deg å kjøre opp til manuellt gir. Da kan du låne andre sine biler og slikt om det skulle være nødvendig.

Benene har man i kryss når man har stilt inn cruisecontrol... Men Fredrik sier at cruisecontrol ikke virker i byen, og jeg tror han har et poeng.

6271931[/snapback]

Benene i kryss? Det gjør jeg ALDRI, selv om cruisekontrollen er stilt inn. Er mye lettere å bråbremse uten beina i kryss.
Lenke til kommentar

6271931[/snapback]

Bena i kryss er jo livsfarlig, siden du bruker lengre tid fra du oppfatter fare til du får stoppet bilen, samtidig som det er farlig å ha ting i veien om airbagen slås ut. Akkurat det siste spørs litt på hva slags airbag(er) bilen er utstyrt med.

det kan virke hvist du har en bremse sensor som registrere objekter forran bilen og avpasser mellomrommet

6271939[/snapback]

Det er vel bare (om enn en av de få) nye Mercedes S-klasse som har denne funksjonen (som faktisk fungerer glimrende når den er slått på).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...