Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utrolig dårlig serie på tv2 nå.. en lavbudsjettsverson av supernatural.

6271821[/snapback]

the first wave ?

6271826[/snapback]

Jah...

6271829[/snapback]

den er jo gammel da http://www.imdb.com/title/tt0160277/

he series was offered to the Sci-Fi Channel for U.S. broadcast in late 1998. The network picked up the series for 66 episodes before they had aired even one. First Wave premiered on the Sci-Fi Channel in March of 1999. Due to disappointing ratings, the series was cancelled after the three season contract ended in 2001.

6271836[/snapback]

Det blir allikevel som en lavbudsjettsverson av speningsserie... Forferdelig dårlig.

6271849[/snapback]

jeg likte sesong 1 , den gikk etter x-files før , men det er en grunn til at den går nå på tv da , er ikke så mange som ser på :p

wikki, 206 cc  :p

6271862[/snapback]

hehe det funka ikke helt :p

Lenke til kommentar
Jeg vil ha ny bil jeg. :/

6271657[/snapback]

Åssen bil har du da? :) Jeg vil også ha ny bil.

AnAnAs: En dag jeg skulle skrive opp ananasbiter på handlelista skrev jeg faktisk "AnAnAs-biter" også tenkte jeg at jeg har sittet aaalt for mye på forumet. :p

6271775[/snapback]

Ja, det må være et tegn på at du burde ta deg en tur ut i skog og mark litt oftere.

Lenke til kommentar
automat er latskap

6271732[/snapback]

Vil jeg trene går jeg på SATS, jeg setter meg ikke inn i bilen.

6271755[/snapback]

ikke sånt ment , men du får et mere passivt kjøre stil og tenker midre på hvordan du skal kjøre ( sidne bilen tenker for deg )

6271779[/snapback]

Er ikke noe stress å kjøre manuellt gir da. Tenker ikke over at man girer. Eneste som er tøfft med automatgir et at man kan ha venstrearmen ut vinduet i mens man kjører. Er litt stress å gjøre dette når man skal gire.

6271865[/snapback]

neida , har du trenig sitter du med venstre fot ut viduet ;)

@ FtZ- Haha, jævlig bra bytte du. :p

6271871[/snapback]

jepp :p , er en grunn til at jeg ikke en gang gidder og prøve og selge bilen , eg skal ha den til den dør ( håper litt på at det er snart , men så den og så utrolig god og kjøre )

heg har hatt blien i 5 år og pappa har hatt den siden den var ny , så det er stortsett eg som har laget alle km som er på den og :D

Lenke til kommentar
automat er latskap

6271732[/snapback]

Vil jeg trene går jeg på SATS, jeg setter meg ikke inn i bilen.

6271755[/snapback]

ikke sånt ment , men du får et mere passivt kjøre stil og tenker midre på hvordan du skal kjøre ( sidne bilen tenker for deg )

6271779[/snapback]

Er ikke noe stress å kjøre manuellt gir da. Tenker ikke over at man girer. Eneste som er tøfft med automatgir et at man kan ha venstrearmen ut vinduet i mens man kjører. Er litt stress å gjøre dette når man skal gire.

6271865[/snapback]

neida , har du trenig sitter du med venstre fot ut viduet ;)

@ FtZ- Haha, jævlig bra bytte du. :p

6271871[/snapback]

jepp :p , er en grunn til at jeg ikke en gang gidder og prøve og selge bilen , eg skal ha den til den dør ( håper litt på at det er snart , men så den og så utrolig god og kjøre )

heg har hatt blien i 5 år og pappa har hatt den siden den var ny , så det er stortsett eg som har laget alle km som er på den og :D

6271896[/snapback]

Bilen min trekker en del på høyre fremdekk, så hvis jeg slipper rattet for å gire beveger den seg mot grøfta. Tror ikke jeg skal prøve med føttene ut vinduet på den. Eller kanskje :hmm: Høres litt gøy ut.

Lenke til kommentar
jo nå så gjorde den vel det?

6271881[/snapback]

er jo bare link og ikke bilde da :p

Ny sigg også.. ble litt klaging på den jeg hadde :ermm:

6271882[/snapback]

hva var det ??

Jeg vil ha ny bil jeg. :/

6271657[/snapback]

Åssen bil har du da? :) Jeg vil også ha ny bil.

AnAnAs: En dag jeg skulle skrive opp ananasbiter på handlelista skrev jeg faktisk "AnAnAs-biter" også tenkte jeg at jeg har sittet aaalt for mye på forumet. :p

6271775[/snapback]

Ja, det må være et tegn på at du burde ta deg en tur ut i skog og mark litt oftere.

6271886[/snapback]

skog er til for og varme opp huset , ikke se på :

Lenke til kommentar

6271865[/snapback]

Hva tror du knærne dine er til da? :cool:

Lenke til kommentar
-klipp-

Bilen min trekker en del på høyre fremdekk, så hvis jeg slipper rattet for å gire beveger den seg mot grøfta. Tror ikke jeg skal prøve med føttene ut vinduet på den. Eller kanskje  :hmm:  Høres litt gøy ut.

6271909[/snapback]

bruker det ledige kneet til og styre med da :p

alle biler skal trekke litt til høyre da har med veibanen i norge og gjøre , og for at bilen skal gå i grøfta hvist du sovner .

di er lagt sånn

Lenke til kommentar

6271865[/snapback]

Hva tror du knærne dine er til da? :cool:

6271921[/snapback]

Holde lårene og leggene sammen :yes:

:p

Lenke til kommentar
EvoZ: Da er det vel noe galt med bilen da?

6271914[/snapback]

Ikke utenkelig :hmm: Skjer dog kun i hastigheter på 80+

6271927[/snapback]

Sporing er ikke så uvanlig. Dekk/felg kan ha innvirkning på sånt, spesielt om det er hjulspor og dårlig vei.

Lenke til kommentar
Benene har man i kryss når man har stilt inn cruisecontrol... Men Fredrik sier at cruisecontrol ikke virker i byen, og jeg tror han har et poeng.

6271931[/snapback]

det kan virke hvist du har en bremse sensor som registrere objekter forran bilen og avpasser mellomrommet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...