Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dersom de ikke har endret reglene i noen ny reform siden jeg gikk ut i fjor da.

6269683[/snapback]

Ny reform trer i kraft for de som begynner på GK til høsten. Da blir det blant annet slutt på økonomien og geografien blir flyttet fra VK1 til GK.

Økonomi er et av de kjedeligste fagene på skolen, men også det mest nyttige, skal de virkelig kutte ut dette? For noen idioter, akkurat nå er jeg glad jeg er føtt i 89 og ikke senere.

Lenke til kommentar
Økonomi er et fillefag, og ja, de skal kutte det ut. Har ikke gjort noe i timene omtrent, aldri lekser, aldri gjort noe veldig stort arbeid. Får jeg ikke seks, blir jeg nødt til å klage.

6271159[/snapback]

Selv om du har gjort noe eller ikke, så er det et av fagene med mest praktisk nytteverdi når man skal ut i familie- og arbeidslivet.

Lenke til kommentar
Økonomi er et fillefag, og ja, de skal kutte det ut. Har ikke gjort noe i timene omtrent, aldri lekser, aldri gjort noe veldig stort arbeid. Får jeg ikke seks, blir jeg nødt til å klage.

6271159[/snapback]

Selv om du har gjort noe eller ikke, så er det et av fagene med mest praktisk nytteverdi når man skal ut i familie- og arbeidslivet.

6271207[/snapback]

Det er et par ting der som er nyttig å ha. Men det trenger man maks 1 time i uka for. Derfor tør jeg å klassifisere økonomi som et ubrukelig fag.

Dette har man heldigvis skjønt, og derfor fjerner de det så man heller får mer timer til blant annet matte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...