Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
er det sånn at lærere egentlig ikke har lov til å diskutere politikk med elever på en slik måte at læreren forteller hva hun synes er rett? :p

6269653[/snapback]

Det er vel helst sånn, ja.

6269680[/snapback]

Haha, det var derfor læreren min nølte da jeg fikk henne til å svare på hvem hun egentlig kritiserte da han snakket om streiken. :D Da lurte jeg læreren min, da. :wee:

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

1. Nrk1

2. Nrk2

3. Tv2

4. Tv2 zebra

5. Tv3

6. tv norge

7. Discovery

8. Animal Planet

9. Showtime

10. Ztv

11. The voice

12. Disney

13. Svtv1

14. Svtv2

15. Svtv 4

Den ultimate kanal lista :p

edit: var innebygged dvd spiller, slipper å bruke xboxen til dvder nå :)

6269619[/snapback]

Bytt om tvnorge og zebra så snakker vi skikkelig liste! :D

Lenke til kommentar
Dersom de ikke har endret reglene i noen ny reform siden jeg gikk ut i fjor da.

6269683[/snapback]

Ny reform trer i kraft for de som begynner på GK til høsten. Da blir det blant annet slutt på økonomien og geografien blir flyttet fra VK1 til GK. Mer vet jeg ikke, men jeg tviler sterkt på at engelsk blir obligatorisk i VK1 eller VK2.

Men dette gjelder uansett ikke for Herr Brun hvis han skal begynne i VK1 til høsten. Engelsk er obligatorisk i GK.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Mange av mine jentevenner vil at jeg skal bli homo. Eller "vennehomo" som de kaller det. (det er når du er homo når du er blandt vennene dine..) Synes det er litt skummelt jeg..

6270014[/snapback]

Hehe, sånn er det i klassen min også. Bare at de ikke har sagt at akkurat jeg burde vært homo. De vil ha en gutt å shoppe med eller diskutere gutter sammen med. :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
SÅnn, nå har jeg fått de franskarkene jeg skal ha, så nå kan jeg skrive ferdig innleveringen min. hurra...

6269189[/snapback]

Bare si ifra om du trenger hjelp :wee:

Lang tur med bikkja tar på!

6270078[/snapback]

Jeg trenger hjelp som bare fy! Har sittet i mange timer nå, og har fått skrevet halvannen side. :/ Add msn? :p

Lenke til kommentar
Mange av mine jentevenner vil at jeg skal bli homo. Eller "vennehomo" som de kaller det. (det er når du er homo når du er blandt vennene dine..) Synes det er litt skummelt jeg..

6270014[/snapback]

Vet om flere jenter som har uttalt at de vil ha en homofil venn som kan være med å shoppe o.l.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...