Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke fag er obligatoriske på VK1 og 2 allmenn unntatt Norsk og hist/geo eller bed. øk?

6268686[/snapback]

samfunnlære, norsk,engelsk,eldre historie, nyere historie, samfunnkunnskap, rettslære(eller noe sånt) og mange flere som jeg ikke husker

EDIT;og selvsagt gym :p

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Haha, klarte sørenmeg å koble ut et eller annet som forårsaket systemfeil da jeg skulle koble i web-kameraet. :p

6268687[/snapback]

HEHEHE.

Vegard and his skillz.

6268701[/snapback]

HEHEHE.

Vegard and his skillz.

EDIT: Hva skjedde her? :hmm:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
HEHEHE.

Vegard and his skillz.

6268701[/snapback]

Du skulle sett mamma. Hun klarte å koble ut modemet da hun skulle støvsuge her. Ikke fikk hun kobla det tilbake heller.

Lenke til kommentar
Hvilke fag er obligatoriske på VK1 og 2 allmenn unntatt Norsk og hist/geo eller bed. øk?

6268686[/snapback]

samfunnlære, norsk,engelsk,eldre historie, nyere historie, samfunnkunnskap, rettslære(eller noe sånt) og mange flere som jeg ikke husker

6268699[/snapback]

Gym er det jeg hadde glemt. Samfunnskunnskap og rettslære tror jeg er studieretningsfag, de er ikke obligatoriske.

Lenke til kommentar

6268686[/snapback]

6268699[/snapback]

Gym er det jeg hadde glemt. Samfunnskunnskap og rettslære tror jeg er studieretningsfag, de er ikke obligatoriske.

6268716[/snapback]

ja stemmer det.. Daså :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Du skulle sett mamma. Hun klarte å koble ut modemet da hun skulle støvsuge her. Ikke fikk hun kobla det tilbake heller.

6268712[/snapback]

That's a goodie! :)

6268719[/snapback]

Hehe, ja. Hun trengte faktisk hjelp til å få det på igjen.

Mamma er også blant dem som heller googler etter hjemmesider fremfor å skrive dem inn i adresselinja, for teksten er større i søkefeltet enn adresselinja. :p

Lenke til kommentar

6268686[/snapback]

6268699[/snapback]

6268716[/snapback]

Jeg trur samfunnslære er det. men engelsk er ikke det. det hadde ikke jeg på VK1

Lenke til kommentar

6268686[/snapback]

6268699[/snapback]

6268716[/snapback]

Jeg trur samfunnslære er det. men engelsk er ikke det. det hadde ikke jeg på VK1

6268740[/snapback]

Engelsk er obligatorisk enten vk1 eller vk2.

Jeg har lyst til å prøve musikk dans og drama, kreativ skriving, differansialligninger og politisk idéhistorie. Rettslære kunne jeg egentlig tenkt meg det òg. Men nei, timeplanen ville aldri strukket til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...