Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
huh?

Skulle han sagt:

*host* nordmann *host* da?

*lure*

6268476[/snapback]

Ja. ;)

Jeg jeg er jo ikke pingle bare fordi jeg ikke tåler like mye krydder som pakistaneren som fikk meg til å spise kebab. Det er fordi jeg er nordmann og er født med andre smaksløker. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du smakt taco wrap fra shell? Sinnsykt godt. :)

6268463[/snapback]

Nærmeste Shell-stasjon er i Gokk, så svaret er nok "nei". :p

Er ingen fan av hurtigmat.

6268471[/snapback]

Tja, det er jo bare kjøttdeigpølse, tacolompe, saus, mais og noe snacks til.

Det er dritgodt. :wub:

Lenke til kommentar
Bah. Jeg må velge fag til neste år. Har lyst til å velge engelsk 10-timerskurs (5 VKI, 5 VKII), men det er vanskelig å kombinere med 10timers i fysikk, 8timers i kjemi, 10timers i matte og 8timers i biologi. Kunne egentlig tenke meg å studere politisk idéhistorie, ha differensialligninger som valgfag og ikke minst Musikk, dans og drama. Pokker, vanskelig å velge :(

6268437[/snapback]

Uten språkfagene er du jo oppe i 36 timer allerede, må du ta igjen alt du ikke hadde i Frankrike, eller?

6268460[/snapback]

Nei. Jeg hadde alt i Frankrike (unntatt norsk og økonomi). Tingen er at jeg har lyst til å gjøre alt som er av realfag (klarer ikke velge...) og engelsk studieretningsfag. Dessuten elsker jeg musikk, politisk idéhistorie ser uhyre spennende, og differensialligninger høres spennende ut. Urg. Må velge bort masse.

Lenke til kommentar
Jeg jeg er jo ikke pingle bare fordi jeg ikke tåler like mye krydder som pakistaneren som fikk meg til å spise kebab. Det er fordi jeg er nordmann og er født med andre smaksløker. ;)

6268496[/snapback]

Andre smaksløker? LOL.

De fra pakistan har samme smaksløker, det er nok bare at de spiser mye sterkere mat. Hele tiden.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

6268496[/snapback]

Sant det, sant det.

Men du burde ikke få "halsbrann" av medium saus, det er litt pinglete, kek. :p

Lenke til kommentar

6268496[/snapback]

Andre smaksløker? LOL.

De fra pakistan har samme smaksløker, det er nok bare at de spiser mye sterkere mat. Hele tiden.

6268502[/snapback]

Vi nordmenn har jo annerledes kropp enn pakkisene, så hvorfor ikke smaksløker og? ;)

Lenke til kommentar

6268496[/snapback]

Andre smaksløker? LOL.

6268502[/snapback]

Vi nordmenn har jo annerledes kropp enn pakkisene, så hvorfor ikke smaksløker og? ;)

6268509[/snapback]

Vi er ganske forskjellige ja.. Så hvorfor ikke smaksløker også ? ;o

Lenke til kommentar

6268496[/snapback]

Andre smaksløker? LOL.

6268502[/snapback]

6268509[/snapback]

Rart de ikke gir små unger så sterk mat i tyrkia da? :p

Lenke til kommentar
10timers i fysikk, 8timers i kjemi, 10timers i matte og 8timers i biologi.

På ett år? Du har vel ikke de drittfagene (norsk, geografi, historie osv..) i tillegg?

6268545[/snapback]

Hvis han har det, så stakkar.

Bundy: Skjønner. :p

Shikaru: Hva er det? ;)

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
10timers i fysikk, 8timers i kjemi, 10timers i matte og 8timers i biologi.

På ett år? Du har vel ikke de drittfagene (norsk, geografi, historie osv..) i tillegg?

6268545[/snapback]

På to år. Og jo, 5 timer norsk, 3 timer historie og 2 timer geografi per år i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...