Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
:nei:  Grandiosa er SKAM for Norge! Den burde aldri blitt født! Skjønner meg ikke på folk, hva ser folk i grandiosa?

6268372[/snapback]

Jeg ser pizza og din død.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nerdene liker ikke Grandiosa siden de orker ikke å lage seg noe annet, derfor hater de Grandiosa så mye.

Jeg derimot, spiser ikke Grandis så ofte, derfor liker jeg det.

6268392[/snapback]

Samme greien her :)

6268408[/snapback]

hehe, ikkesant? :)

fox: jeg mente at de som misliker grandis gjør det kanskje fordi de spiser det så ofte. Ikke vet jeg, bare en teori. :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Støtter Zeromac. Hadde jeg spist kalkun hver dag, hadde jeg ikke vært så glad i å spise det, selv om det er yndligsmaten min. :p

Lenke til kommentar

Bah. Jeg må velge fag til neste år. Har lyst til å velge engelsk 10-timerskurs (5 VKI, 5 VKII), men det er vanskelig å kombinere med 10timers i fysikk, 8timers i kjemi, 10timers i matte og 8timers i biologi. Kunne egentlig tenke meg å studere politisk idéhistorie, ha differensialligninger som valgfag og ikke minst Musikk, dans og drama. Pokker, vanskelig å velge :(

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Kanskje det er noe med at jeg er sporty av meg, og hater fast-food bortsett fra kebab :)

6268435[/snapback]

Jeg smakte kebab i dag, btw.

Medium sterk saus + bare Coca-Cola-produkter i butikken + ikke lov med drikke utenifra = brann i munn og hals og spurte bort på Rema etterpå.

Lenke til kommentar
Bah. Jeg må velge fag til neste år. Har lyst til å velge engelsk 10-timerskurs (5 VKI, 5 VKII), men det er vanskelig å kombinere med 10timers i fysikk, 8timers i kjemi, 10timers i matte og 8timers i biologi. Kunne egentlig tenke meg å studere politisk idéhistorie, ha differensialligninger som valgfag og ikke minst Musikk, dans og drama. Pokker, vanskelig å velge :(

6268437[/snapback]

Uten språkfagene er du jo oppe i 36 timer allerede, må du ta igjen alt du ikke hadde i Frankrike, eller?

Lenke til kommentar
Kanskje det er noe med at jeg er sporty av meg, og hater fast-food bortsett fra kebab :)

6268435[/snapback]

Jeg smakte kebab i dag, btw.

Medium sterk saus + bare Coca-Cola-produkter i butikken + ikke lov med drikke utenifra = brann i munn og hals og spurte bort på Rema etterpå.

6268452[/snapback]

Av medium?! :!:

Du spiser vel lapskaus da?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
har du smakt taco wrap fra shell? Sinnsykt godt. :)

6268463[/snapback]

Nærmeste Shell-stasjon er i Gokk, så svaret er nok "nei". :p

Er ingen fan av hurtigmat.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Av medium?! :!:

Du spiser vel lapskaus da?

6268468[/snapback]

Var halalkjøtt. Var vel Allah som straffet en vantro som spiste hellig kjøtt. Ha-ha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...