Fredrik Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) fox88: The DPI measurement of a printer often needs to be considerably higher than the pixels per inch (PPI) measurement of a video display in order to produce similar-quality output. http://en.wikipedia.org/wiki/Dpi Endret 8. juni 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Edit: kult med tits i nakken da, espennyh. Ikke på en eksamen akkurat ;p Men en ting er sikkert, bra at det var hun unge, og ingen av de tre andre :S Hun som leste opp osv. og satt ved "hovedpulten" og voktet alt sammen var fæl! Var ca. 45, skikkelig sossete.. Gikk med D&G bukse med joggebukseaktig stoff, BELTE og hadde buksene langt opp.. og seff måtte man se alle sømmene på undertøyet igjennom klærene.. Og seff fikk hun oppmerksomhet mot seg da hun gikk frem og tilbake med høye hæler på skoene sine :S Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 jeg sliter seriøst hvis jeg kommer opp i noe bortsett fra engelsk. *håpe på ingenting eller engelsk* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) sikker? lærern lagde en grimase da jeg sa det Vi får se imårra, får vite karakter imårra. Men det gikk greit nok, 4 folk som ser på meg var ikke noe særlig beroligendejaja.. åssen går/gikk det med eksamen din? 6266764[/snapback] Grimasen kan komme av at du sa det var 120DPI, når det skal være 300 (som regel, finnes utstyr som skriver ut i mye mer enn det). Fikk 5 på min eksamen. Faen som jeg roter med BBCode i dag. Endret 8. juni 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 jeg sliter seriøst hvis jeg kommer opp i noe bortsett fra engelsk. *håpe på ingenting eller engelsk* 6266778[/snapback] Vi slapp muntlig eksamen i radiokommunikasjon i fjor fordi svigermoren til læreren vår døde. Snakker om flaks i uflaks Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ikke på en eksamen akkurat ;p Men en ting er sikkert, bra at det var hun unge, og ingen av de tre andre :S Hun som leste opp osv. og satt ved "hovedpulten" og voktet alt sammen var fæl! Var ca. 45, skikkelig sossete.. Gikk med D&G bukse med joggebukseaktig stoff, BELTE og hadde buksene langt opp.. og seff måtte man se alle sømmene på undertøyet igjennom klærene.. Og seff fikk hun oppmerksomhet mot seg da hun gikk frem og tilbake med høye hæler på skoene sine :S 6266776[/snapback] Haha, nice Vi også hadde ei som satt ved en "hovedpult", men hun så normal ut da... Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) sikker? lærern lagde en grimase da jeg sa det Vi får se imårra, får vite karakter imårra. Men det gikk greit nok, 4 folk som ser på meg var ikke noe særlig beroligendejaja.. åssen går/gikk det med eksamen din? 6266764[/snapback] Grimasen kan komme av at du sa det var 120DPI, når det skal være 300 (som regel, finnes utstyr som skriver ut i mye mer enn det). Fikk 5 på min eksamen. Faen som jeg roter med BBCode i dag. 6266792[/snapback] jo jeg sa at det burde være 300 på trykkeri men printeri på skolen skal vi printe med 120 ikke 300 men grattis med 5!!! det er jo bra Endret 8. juni 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Haha, nice Vi også hadde ei som satt ved en "hovedpult", men hun så normal ut da... Det værste var da alle oppdaget det jeg beskrev da hun gikk tilbake, og folk utbrøt; "æææææh.." Hun snudde seg og bare; "vah ? HYSJ!" Endret 8. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 men grattis med 5! det er jo bra 6266806[/snapback] Takker. Jeg rotet litt med ting og slikt, så det trakk nok litt ned. Fikk 6 på prøveeksamen, hadde vært slick om jeg kunne fått det nå og men ... Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Tja samme her.. Nu ler bruttern og sa at jeg får aldri 1200kr men what ever! Synd det med Cisse.. UTrolig kjedelig for ham! Brakk beina igjen for andre gang på halvt år Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ble stukket av en veps da jeg lå og solte meg i dag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ble stukket av en veps da jeg lå og solte meg i dag. 6266969[/snapback] Eid Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ble stukket av en veps da jeg lå og solte meg i dag. 6266969[/snapback] Eid 6266978[/snapback] Nei, vondt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Dakar AnAnAs. Nå skal jeg klippe plenen snart. Hatt 2 uker på meg nå og gresset er så langt at jeg lurer på om jeg får klipt det. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Dakar AnAnAs. Nå skal jeg klippe plenen snart. Hatt 2 uker på meg nå og gresset er så langt at jeg lurer på om jeg får klipt det. 6267025[/snapback] Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Nå fikk jeg skikkelig deja vu av det du skrev, DemonFudge. Føles ut som du har skrevet akkurat de ordene før. Det var skummelt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du drømmer jo om meg hele tiden, så jeg har vel sagt det i en av drømmene dine? Nuvel. mompen: Ja, vurderer om jeg skal spørre stefaren min om han kan ta seg en tur ned hit med en sånn. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vi har fri i dag! *glad* 6266769[/snapback] Vi også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg