Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: kult med tits i nakken da, espennyh.

Ikke på en eksamen akkurat ;p

Men en ting er sikkert, bra at det var hun unge, og ingen av de tre andre :S

Hun som leste opp osv. og satt ved "hovedpulten" og voktet alt sammen var fæl!

Var ca. 45, skikkelig sossete.. Gikk med D&G bukse med joggebukseaktig stoff, BELTE og hadde buksene langt opp.. og seff måtte man se alle sømmene på undertøyet igjennom klærene.. Og seff fikk hun oppmerksomhet mot seg da hun gikk frem og tilbake med høye hæler på skoene sine :S

Lenke til kommentar
sikker? lærern lagde en grimase da jeg sa det  :no: Vi får se imårra, får vite karakter imårra. Men det gikk greit nok, 4 folk som ser på meg var ikke noe særlig beroligende

jaja.. åssen går/gikk det med eksamen din?

6266764[/snapback]

Grimasen kan komme av at du sa det var 120DPI, når det skal være 300 (som regel, finnes utstyr som skriver ut i mye mer enn det).

Fikk 5 på min eksamen.

Faen som jeg roter med BBCode i dag.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
jeg sliter seriøst hvis jeg kommer opp i noe bortsett fra engelsk.

*håpe på ingenting eller engelsk*

6266778[/snapback]

Vi slapp muntlig eksamen i radiokommunikasjon i fjor fordi svigermoren til læreren vår døde. Snakker om flaks i uflaks :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ikke på en eksamen akkurat ;p

Men en ting er sikkert, bra at det var hun unge, og ingen av de tre andre :S

Hun som leste opp osv. og satt ved "hovedpulten" og voktet alt sammen var fæl!

Var ca. 45, skikkelig sossete.. Gikk med D&G bukse med joggebukseaktig stoff, BELTE og hadde buksene langt opp.. og seff måtte man se alle sømmene på undertøyet igjennom klærene.. Og seff fikk hun oppmerksomhet mot seg da hun gikk frem og tilbake med høye hæler på skoene sine :S

6266776[/snapback]

Haha, nice ;) Vi også hadde ei som satt ved en "hovedpult", men hun så normal ut da...

Lenke til kommentar
sikker? lærern lagde en grimase da jeg sa det  :no: Vi får se imårra, får vite karakter imårra. Men det gikk greit nok, 4 folk som ser på meg var ikke noe særlig beroligende

jaja.. åssen går/gikk det med eksamen din?

6266764[/snapback]

Grimasen kan komme av at du sa det var 120DPI, når det skal være 300 (som regel, finnes utstyr som skriver ut i mye mer enn det).

Fikk 5 på min eksamen.

Faen som jeg roter med BBCode i dag.

6266792[/snapback]

jo jeg sa at det burde være 300 på trykkeri men printeri på skolen skal vi printe med 120 ikke 300

men grattis med 5!!! det er jo bra :thumbup:

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...