Zappza Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Last ned Linux (SUSE) da vel. 6266240[/snapback] 1. Det har jeg2. Må ha Media Center. Laster forresten nå, ustabilt da Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Unnskyld hvi jeg kan virke litt amper i dag. er trøtt... 6266298[/snapback] legg deg o_0 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 sa jeg at jeg hadde klipt meg nå Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 sa jeg at jeg hadde klipt meg nå 6266304[/snapback] nei Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 er bilde i rpp nå , bode før og etter Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 siden det ble så stille her stikker jeg på jobben , ser dere alle i natt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Aaah, jeg er sulteeen :S Er sur pga eksaen i morgen.. har ikke lyst til å lese :\ får håpe det er ei fin eksamensvakt bare da, ingen gamle pensjonister :S Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Aaah, jeg er sulteeen :S Er sur pga eksaen i morgen.. har ikke lyst til å lese :\ får håpe det er ei fin eksamensvakt bare da, ingen gamle pensjonister :S 6266621[/snapback] TVILER! :!: Åhh, nesespray er ÆSJ! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Eldre eksamensvakter er kule. I pausene har de muligheter til å klage på holdningene til folka, klesstil og så videre. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) faen.. det gikk dårlig på eksamen idag.. jeg sa at 120 DPI i trykkeri, altså bildeoppløsning.. men det var PPI! herregud Endret 8. juni 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Eldre eksamensvakter er kule. I pausene har de muligheter til å klage på holdningene til folka, klesstil og så videre. 6266673[/snapback] En i klassen min hadde ikke med seg mat da vi hadde eksamen, så eksamensvakta (eldre dame) lot han få hennes. SÅ SØTT Hun la det så pent til på pulten hans... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Faen heller. Jeg stikker på butikken. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 digg å komme hjem halv 1 i dag. bare glemme tyskframføringa i morra, så er det slæckt fram til sommern, eller, ikke hvis jeg kommer opp i muntlig da. får vite det neste fredag. neste uke blir så digg mandag: 08:55-12:15 Tirsdag: 08:15-11:05 Onsdag: fri Torsdag: fri Fredag: får vite om vi kommer opp i eksamen, og i tillfelle hva. seriøst, hvis jeg kommer opp i matte eller naturfag er jeg føkkt håper å ikke komme opp, men hvis jeg må komme opp vil jeg opp i engelsk, til nød økonomi. hadde vært digg å ikke komme opp Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Eksamens vaktene våre var jo helt skrudde.. Brukte 15.min på å levere 8 ark.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Aaah, jeg er sulteeen :S Er sur pga eksaen i morgen.. har ikke lyst til å lese :\ får håpe det er ei fin eksamensvakt bare da, ingen gamle pensjonister :S 6266621[/snapback] TVILER! :!: Åhh, nesespray er ÆSJ! 6266629[/snapback] I går var det 2 eldgamle som det knirket og knaket i mens de kom for å gi meg ark. Hun som satt rett bak meg var nok student.. hun satt å leste i noen bøker og noterte.. En i klassen bare; "var hun fin hun bak deg eller? så ikke så langt unna ;P " Men hun var ikke sånn mer en middels fin.. En ting jeg reagerte på var at hun klemte puppene i bakhodet på meg da vi skulle gå igjennom arkene mine :S litt flaut da gutta sitter rundt meg og ler x] Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg tror alt jeg har av klær ligger slengt rundt meg nå + litt glasskår da jeg knuste en lysestake... På tide å rydde? Edit: kult med tits i nakken da, espennyh. Endret 8. juni 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 faen.. det gikk dårlig på eksamen idag.. jeg sa at 120 DPI i trykkeri, altså bildeoppløsning.. men det var PPI! herregud 6266700[/snapback] DPI er jo helt rett det. Men man bruker 300 av de som regel. 72 på skjerm. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) digg å komme hjem halv 1 i dag. bare glemme tyskframføringa i morra, så er det slæckt fram til sommern, eller, ikke hvis jeg kommer opp i muntlig da.får vite det neste fredag. neste uke blir så digg mandag: 08:55-12:15 Tirsdag: 08:15-11:05 Onsdag: fri Torsdag: fri Fredag: får vite om vi kommer opp i eksamen, og i tillfelle hva. seriøst, hvis jeg kommer opp i matte eller naturfag er jeg føkkt håper å ikke komme opp, men hvis jeg må komme opp vil jeg opp i engelsk, til nød økonomi. hadde vært digg å ikke komme opp 6266716[/snapback] Min neste uke blir: Mandag: Fri! Tirsdag: Fri! Onsdag: Melding om muntlig eksamen. Torsdag: Om jeg kommer opp blir det lesing, ellers fri! (fri gjelder også om jeg kommer opp i naturfag) Fredag: Eksamen/fri Edit: mao, jeg slår deg Endret 8. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 digg å komme hjem halv 1 i dag. bare glemme tyskframføringa i morra, så er det slæckt fram til sommern, eller, ikke hvis jeg kommer opp i muntlig da.får vite det neste fredag. neste uke blir så digg mandag: 08:55-12:15 Tirsdag: 08:15-11:05 Onsdag: fri Torsdag: fri Fredag: får vite om vi kommer opp i eksamen, og i tillfelle hva. seriøst, hvis jeg kommer opp i matte eller naturfag er jeg føkkt håper å ikke komme opp, men hvis jeg må komme opp vil jeg opp i engelsk, til nød økonomi. hadde vært digg å ikke komme opp 6266716[/snapback] I morra: Fri mandag: Fri Tirsdag: Fri Onsdag: Trekking til muntlig eksamen™. Håper vi trekker blankt! Da er det ferie! Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 faen.. det gikk dårlig på eksamen idag.. jeg sa at 120 DPI i trykkeri, altså bildeoppløsning.. men det var PPI! herregud 6266700[/snapback] DPI er jo helt rett det. Men man bruker 300 av de som regel. 72 på skjerm. 6266751[/snapback] sikker? lærern lagde en grimase da jeg sa det Vi får se imårra, får vite karakter imårra. Men det gikk greit nok, 4 folk som ser på meg var ikke noe særlig beroligende jaja.. åssen går/gikk det med eksamen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg