Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke support da jeg bare ønsker forslag.

Jeg har valget nå mellom to arbeidsoppgaver. Ingen av dem haster, men det hadde vært kjekt å få unnagjort. Hvilken av dem bør jeg velge?

1. Sette opp skriver i det andre skolebygget (som ligger 200 meter unna her)

2. Legge inn operativsystem på noen maskiner som fusker på språklab (som ligger en trapp unna her)

Lenke til kommentar

Jeg har valget nå mellom to arbeidsoppgaver. Ingen av dem haster, men det hadde vært kjekt å få unnagjort. Hvilken av dem bør jeg velge?

2. Legge inn operativsystem på noen maskiner som fusker på språklab (som ligger en trapp unna her)

6266049[/snapback]

Legg in operativsystem. Folk kan bevege på seg for å bruke skriver, men blir irritert av PCer som ikke fungerer som de skal.

Lenke til kommentar

6266049[/snapback]

Legg in operativsystem. Folk kan bevege på seg for å bruke skriver, men blir irritert av PCer som ikke fungerer som de skal.

6266063[/snapback]

Rommet skal ikke brukes igjen før neste skoleår, og da er ikke jeg her uansett. Som sagt; ingen av arbeidsoppgavene haster..

Da går jeg løs på det.

ta-taaa

Lenke til kommentar
Skal bare gjøre ferdig dette først, da. :)

6265579[/snapback]

:cool:

3,36 på vitnemålet. Positivt overrasket.  :cool:

6265602[/snapback]

Hadde 3.8 på første termin.

Håper på over 4 i standpunkt. :)

6265624[/snapback]

Har 4,5 i snitt...

Er ganske fornøyd, bortsett fra at jeg har 4 i naturfag.. :(

6265634[/snapback]

hehe jeg hadde vell rett over 2 i snitt på mitt første grunkurs , egntlig vanslig og regne snitt når man ikke fikk karakter i flere fag :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...