svamp Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Legally Blonde er den med hun rosa jenta med den lille hunden, som vil bli advokat? 6264246[/snapback] Ja! 6264256[/snapback] Ja da har jeg sett den, for lenge siden. Husker ikke hva jeg syns. Tror da jeg lo litt av og til. -- Veltet nok en gang et glass cola utover skrivebordet. Men denne gangen var det fordi det er så liten plass her at glasset var nødt til å stå akkurat midt i "banen" mellom mus og tastatur, og så så jeg det ikke. Det må nevnes at grunnen til rotet er at jeg rydder. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noe jeg lagde til en tulleserie på pondus forumet. Får ikke sove, så jeg må ha noe å gjøre DX Noen ganger gidder man ikke gjøre annet enn å skisse. Og "Stallone" ligner vel mer på han Johnny i "here's johnny" filmen, som jeg har glemt hva heter. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Uff, tror broren min begynner å komme i puberteten, han skriker på meg og mamma hele tiden. Før var vi gode venner, nå bare skriker han til meg og er slem Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 vell Pulp fiction er vell ikke akkurat main stream heller genial film da 6264241[/snapback] og hva er din definisjon av mainstream da? Pulp er kjempekjent og kjempepopulær svjv. #10 på top #250 på imdb. 6264258[/snapback] filmen er poppuler , men ikke manistream , altså ingenting laget av Quentin Tarantino er main stream . Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Uff, jeg får ikke sove.Hva skal man gjøre. Pcn er så alt for nærme senga at jeg bare satt meg her :\ 6264283[/snapback] flytte datan ?? huff eg må skrive stille , så eg sitter og trykke forsiktig på tastene ,dama prøver og sove veggivegg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Uff, jeg får ikke sove.Hva skal man gjøre. Pcn er så alt for nærme senga at jeg bare satt meg her :\ 6264283[/snapback] flytte datan ?? huff eg må skrive stille , så eg sitter og trykke forsiktig på tastene ,dama prøver og sove veggivegg 6264321[/snapback] Hvor i all verden skulle jeg flytta pcn? Har da ikke så god plass her. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 vell Pulp fiction er vell ikke akkurat main stream heller genial film da 6264241[/snapback] og hva er din definisjon av mainstream da? Pulp er kjempekjent og kjempepopulær svjv. #10 på top #250 på imdb. 6264258[/snapback] filmen er poppuler , men ikke manistream , altså ingenting laget av Quentin Tarantino er main stream . 6264310[/snapback] Mainstream handler ikke om hva folk synes om filmen, men hvordan filmen ble laget. Det har med innstillingen til regissøren når den ble laget, og hvorvidt den er nyskapende eller følger trenden. Man kan vel si at Pulp Fiction startet en trend, da stilen hans ble veldig populær senere (faktisk nærmest definisjonen på "kult"), men den kan ikke regnes som mainstream. Superheltfilmene som kommer for tiden er mainstream, fordi trenden nå til dags er superheltfilmer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Da tok jeg kjangsen, og går for mitt andre forsøk på søvn denne kvelden. *sove* Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 flytte datan ?? huff eg må skrive stille , så eg sitter og trykke forsiktig på tastene ,dama prøver og sove veggivegg 6264321[/snapback] Er hun pen? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) vell Pulp fiction er vell ikke akkurat main stream heller genial film da 6264241[/snapback] og hva er din definisjon av mainstream da? Pulp er kjempekjent og kjempepopulær svjv. #10 på top #250 på imdb. 6264258[/snapback] filmen er poppuler , men ikke manistream , altså ingenting laget av Quentin Tarantino er main stream . 6264310[/snapback] Mainstream handler ikke om hva folk synes om filmen, men hvordan filmen ble laget. Det har med innstillingen til regissøren når den ble laget, og hvorvidt den er nyskapende eller følger trenden. Man kan vel si at Pulp Fiction startet en trend, da stilen hans ble veldig populær senere (faktisk nærmest definisjonen på "kult"), men den kan ikke regnes som mainstream. Superheltfilmene som kommer for tiden er mainstream, fordi trenden nå til dags er superheltfilmer. 6264332[/snapback] akkurat det jeg skulle si EDIT: @onyX seff Endret 7. juni 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Uff, tror broren min begynner å komme i puberteten, han skriker på meg og mamma hele tiden. Før var vi gode venner, nå bare skriker han til meg og er slem 6264307[/snapback] Jeg må le Søskenbarnet mitt kom i puberteten i fjor, han ble helt hyper. Og ikke minst at stemmen hans forandret seg til typisk fjortis-stemme. Han skreik og hoia og var helt gærn som aldrig før. Det er litt komisk syns jeg Forresten: Er du gutt eller jente? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) hun er jente EDIT: AnAnAs altså Endret 7. juni 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Og "Stallone" ligner vel mer på han Johnny i "here's johnny" filmen, som jeg har glemt hva heter. 6264303[/snapback] Uhm, Jack Nicholson i The Shining? Endret 7. juni 2006 av burnedmind Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Forresten: Er du gutt eller jente? 6264379[/snapback] Jente. Kanskje derfor han er ekstra ekkel mot meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Da var RA2 YR innstallert Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Forresten: Er du gutt eller jente? 6264379[/snapback] Jente. Kanskje derfor han er ekstra ekkel mot meg. 6264390[/snapback] Hmm, kanskje. Jeg kan ikke huske jeg var helt hyper på den tiden. Det blir en del år nå, det er sånn at jeg vokser i fra nå... Uansett, det er stygt å høre på en gutt som er i stemmeskifte. Endret 7. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 "Im telling ya, stick to being a gangstaa" Snatch er genial! Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er det lov å diskutere forsikringssvindel på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 tviler eg meget på , men nff derimot Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Legally Blonde er den med hun rosa jenta med den lille hunden, som vil bli advokat? 6264246[/snapback] Ja! 6264256[/snapback] hahalol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg