Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg lo mest av var det som sto i gjesteboken:

Annikaaaa.. fjern den derre gruppe bildet av "tasya,halmat og thuyduong".. den kommer på google.. når vi søker på navnene våres.!! hvorfor er siden din på google a?=s.. *klemz*

ThuyDuong

Hvorfor er siden din på Google? :!:

Lenke til kommentar
Lol ^^, Var det du som skrev i gjesteboka  :!:

6263770[/snapback]

Nei, jeg har ikke skrevet der.

Annikaaaa.. fjern den derre gruppe bildet av "tasya,halmat og thuyduong".. den kommer på google.. når vi søker på navnene våres.!! hvorfor er siden din på google a?=s.. *klemz*

ThuyDuong

:!:

Endret av Vero_NiCa
Lenke til kommentar
Hva jeg liker: Jeg liker ærlighet.At folk sier sannheten til meg.Jeg vil heller vite sannheten fra en person enn å få vite at personen har løyet fra alle andre.Jeg liker at folk er ekte mot meg og mot de jeg elsker,at folk ikke er falske.Om du ikke liker en person så hold deg unna den personen i stedet.Jeg liker morsomme mennesker!Jeg elsker humor og jeg ler konstant=PKanskje litt for mye tror jeg..hehe..Jeg liker musikk,jeg elsker musikk!Alt fra rap til enya.Jeg elsker familien min og vennene mine.Lillesøstra mi er hjertet mitt,jeg elsker hun jenta så mye at det ikke kan beskrives med ord.det er mye jeg liker men orker ikke skrive alt her nå.

Hva jeg misliker: Falskeee mennesker!=P Hehe, jeg hater falskhet så mye at du aner ikke.Jeg hater å lese bøker,å gå å se på klær uten å ha penger,sitte helt foran på første vogn på tbanen=P,ta små skumle klaustrofobiske heiser,høyder..jeg har høydeskrekk..insekter,jeg får helt panikk når jeg ser noe som kryper..wuææ..jeg HATER kulde!jeg blir gæren når det er kaldt as,jeg går nesten aldri ut,sperrer meg inne..brr..derfor det er chillern å ha type på vinteren,hehe..og jeg hater sånne bitches som bare er ute etter bråk.liksom hva er vitsen,bare en jente ser på deg så har hun liksom "kalt deg hore"? det er så barnslig at jeg blir kvalm as,ærlig..men men, dems problem, ikke mitt :D hihi..

:D

Lenke til kommentar
HAHAHAHAHA. Den jenta er det mest blasfemiske jeg har sett på en stund.

6263719[/snapback]

Det verste er at jeg ser mange av de daglig, både når jeg besøker kjæresten på jobb og når jeg er i byen.

6263738[/snapback]

Er ikke det litt flaut? :\
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...