applemania Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 HAHAHAHAHA. Den jenta er det mest blasfemiske jeg har sett på en stund. 6263719[/snapback] Det verste er at jeg ser mange av de daglig, både når jeg besøker kjæresten på jobb og når jeg er i byen. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva skjer med ghettofaktor? :!: Patetisk hjemmeside 6263681[/snapback] Bwahaha :!: Jeg elsker sånne hjemmesider, kan kose meg med de i timesvis! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Litt ironisk i grunn. 6263591[/snapback] Ironi er mellomlegget mitt. Hva skjer med ghettofaktor? :!: Patetisk hjemmeside 6263681[/snapback] Hah, for ei noobcake. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det jeg lo mest av var det som sto i gjesteboken: Annikaaaa.. fjern den derre gruppe bildet av "tasya,halmat og thuyduong".. den kommer på google.. når vi søker på navnene våres.!! hvorfor er siden din på google a?=s.. *klemz* ThuyDuong Hvorfor er siden din på Google? :!: Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva skjer med ghettofaktor? :!: Patetisk hjemmeside 6263681[/snapback] Bwahaha :!: Jeg elsker sånne hjemmesider, kan kose meg med de i timesvis! 6263742[/snapback] Lol ^^, Var det du som skrev i gjesteboka :!: Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du kan jo faktisk ligge inn "kode" som ikke ønsker "google-bot" velkommen inn. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du kan jo faktisk ligge inn "kode" som ikke ønsker "google-bot" velkommen inn. 6263775[/snapback] Jeg vet jo det, men det meste kommer jo opp når du søker på Google. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva skjer med ghettofaktor? :!: Patetisk hjemmeside 6263681[/snapback] lol, sjekk "pÖjkar" 6263700[/snapback] Ohh.. pistol Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Lol ^^, Var det du som skrev i gjesteboka :!: 6263770[/snapback] Nei, jeg har ikke skrevet der. Annikaaaa.. fjern den derre gruppe bildet av "tasya,halmat og thuyduong".. den kommer på google.. når vi søker på navnene våres.!! hvorfor er siden din på google a?=s.. *klemz* ThuyDuong :!: Endret 7. juni 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva jeg liker: Jeg liker ærlighet.At folk sier sannheten til meg.Jeg vil heller vite sannheten fra en person enn å få vite at personen har løyet fra alle andre.Jeg liker at folk er ekte mot meg og mot de jeg elsker,at folk ikke er falske.Om du ikke liker en person så hold deg unna den personen i stedet.Jeg liker morsomme mennesker!Jeg elsker humor og jeg ler konstant=PKanskje litt for mye tror jeg..hehe..Jeg liker musikk,jeg elsker musikk!Alt fra rap til enya.Jeg elsker familien min og vennene mine.Lillesøstra mi er hjertet mitt,jeg elsker hun jenta så mye at det ikke kan beskrives med ord.det er mye jeg liker men orker ikke skrive alt her nå. Hva jeg misliker: Falskeee mennesker!=P Hehe, jeg hater falskhet så mye at du aner ikke.Jeg hater å lese bøker,å gå å se på klær uten å ha penger,sitte helt foran på første vogn på tbanen=P,ta små skumle klaustrofobiske heiser,høyder..jeg har høydeskrekk..insekter,jeg får helt panikk når jeg ser noe som kryper..wuææ..jeg HATER kulde!jeg blir gæren når det er kaldt as,jeg går nesten aldri ut,sperrer meg inne..brr..derfor det er chillern å ha type på vinteren,hehe..og jeg hater sånne bitches som bare er ute etter bråk.liksom hva er vitsen,bare en jente ser på deg så har hun liksom "kalt deg hore"? det er så barnslig at jeg blir kvalm as,ærlig..men men, dems problem, ikke mitt hihi.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 HAHA! JEG TROR JEG DAUER! PLAYBOYS Fant den på samme side. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 .liksom hva er vitsen,bare en jente ser på deg så har hun liksom "kalt deg hore"? det er så barnslig at jeg blir kvalm as,ærlig..men men, dems problem, ikke mitt hihi.. ... Hun her har problemer ! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva skjer med ghettofaktor? :!: Patetisk hjemmeside 6263681[/snapback] EEEEEEMOOOOOOO! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva er det med ikke å ha mellomrom etter komma og punktum? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 HAHA! JEG TROR JEG DAUER!PLAYBOYS Fant den på samme side. 6263827[/snapback] navn: Ton Duc ett eller annet Hoang a.k.a: Ton status: lang og tynn.. gængster mail: [email protected] bosted: Hjemme land: Vietnam OMG... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva skjer med ghettofaktor? :!: Patetisk hjemmeside 6263681[/snapback] Telleren hennes øker med 2 per treff Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 HAHA! JEG TROR JEG DAUER!PLAYBOYS Fant den på samme side. 6263827[/snapback] Der har du noen gutter du må legge til på MSN Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 HAHAHAHAHA. Den jenta er det mest blasfemiske jeg har sett på en stund. 6263719[/snapback] Det verste er at jeg ser mange av de daglig, både når jeg besøker kjæresten på jobb og når jeg er i byen. 6263738[/snapback] Er ikke det litt flaut? :\ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er ikke det litt flaut? :\ 6263937[/snapback] Det er ikke særlig flaut for meg, nei, det er ikke jeg som ser og oppfører meg så dumt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er ikke det litt flaut? :\ 6263937[/snapback] Det er ikke særlig flaut for meg, nei, det er ikke jeg som ser og oppfører meg så dumt. 6263952[/snapback] Hadde blitt flau på dems vegne jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg