Backspace_89 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 sitter med 900 i cash, og 10,84 i banken alle dere som vil bli rammet av bankstreiken, ta ut alt i konanter Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har aldri hørt ordet "burn" brukt, før et par dager siden, og jeg hater det allerede. "Burn" som i "brenn" eller som i et teit, nytt fjortissord? 6263427[/snapback] Nytt teit fjortossord. Betyr vel noe slikt som, got burned, ble brent, ble utdriti elns. NP: System of a Down - This cocaine makes me feel like im on this song Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 I have teh cash. Trur jeg dusjer, ser litt på tv, og tar kvelden. Peace out. HÆST. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hehe, tror ikke noen setter over penger til din konto osv. mens banken streiker og om du hadde fått de, hvordan skulle du ha bruk de ? x] men ei i barnehagen til mamma hadde ringt kommunekassen og hørt, de kom kanskje på fredag Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hehehe.jeg blir ikke rammet av bank streiken jeg... etter som jeg ikke får ferie penger! haha 6263286[/snapback] Hva med lønn da, kjære? Det må vel til deg gjennom banken det også 6263301[/snapback] hm.... jammen.... det er det aetat som fixser. jeg ska ha pengene mine jeg som jeg så må gå til aetat og slå dem..... hardt..... 6263430[/snapback] Så søt du er Men nå skal jeg sette meg tilbake og slappe av med bok, gulrøtter og saft Tuddles Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 alle dere som vil bli rammet av bankstreiken, ta ut alt i konanter skal banken liksom streike i 3 år mener du ? tipper det går over fort jeg, da det er "helsefarlig" å streike for mye x] Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har aldri hørt ordet "burn" brukt, før et par dager siden, og jeg hater det allerede. "Burn" som i "brenn" eller som i et teit, nytt fjortissord? 6263427[/snapback] Nytt teit fjortossord. Betyr vel noe slikt som, got burned, ble brent, ble utdriti elns. NP: System of a Down - This cocaine makes me feel like im on this song 6263449[/snapback] Bullshit! Det ble tatt i bruk for lenge siden i "that 70's show". Så det er hverken nytt eller fjortisskapt! OG jeg har sett det bli brukt i mange "gamle" filmer Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har aldri hørt ordet "burn" brukt, før et par dager siden, og jeg hater det allerede. "Burn" som i "brenn" eller som i et teit, nytt fjortissord? 6263427[/snapback] Nytt teit fjortossord. Betyr vel noe slikt som, got burned, ble brent, ble utdriti elns. NP: System of a Down - This cocaine makes me feel like im on this song 6263449[/snapback] Bullshit! Det ble tatt i bruk for lenge siden i "that 70's show". Så det er hverken nytt eller fjortisskapt! OG jeg har sett det bli brukt i mange "gamle" filmer 6263514[/snapback] Fjortiss alert Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Fjortiss alert Litt ironisk i grunn. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ja, men jeg er allerede lei av å se fjortiser HER bruke det sånn plutselig. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 tok en test på internett... Min mentale alder er 52 :!: Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 aaah deilig med fri i morgen, og i overimorgen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 tok en test på internett... Min mentale alder er 52 :!: Jeg tok en test på internett, jeg kommer til å dø om noen få år. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg tok en test på internett, jeg kommer til å dø om noen få år. Og hvor ærlig svarte du... ? Var det den testen som ble posta her i en thread et sted ? death tes - tørr du ta den eller no slikt ? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg tok en test på internett, jeg kommer til å dø om noen få år. Og hvor ærlig svarte du... ? Var det den testen som ble posta her i en thread et sted ? death tes - tørr du ta den eller no slikt ? Jeg prøver bare å få frem at alle testene bare er noe dritt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 tok en test på internett... Min mentale alder er 52 :!: 6263597[/snapback] Link da (viser det seg at alle her får 70 år ler jeg ;P ) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva skjer med ghettofaktor? :!: Patetisk hjemmeside Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg tok en test på internett, jeg kommer til å dø om noen få år. Og hvor ærlig svarte du... ? Var det den testen som ble posta her i en thread et sted ? death tes - tørr du ta den eller no slikt ? Jeg prøver bare å få frem at alle testene bare er noe dritt. 6263646[/snapback] Det var derfor jeg hadde denne på slutten av posten min : :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva skjer med ghettofaktor? :!: Patetisk hjemmeside 6263681[/snapback] lol, sjekk "pÖjkar" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 HAHAHAHAHA. Den jenta er det mest blasfemiske jeg har sett på en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg