Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer fælt på hvordan Telenor klarer å levere 1 mbps maks her, mens en to hus bortenfor har Nextgentel, og har 3mbps :hmm:

Selv vil jeg bytte, men siden jeg ikke betaler, har jeg ikke så mye å si. Far vil ikke bytte epost.

6263245[/snapback]

fordi sentalen til telenor er lengre unna enn ngt sin?

Lenke til kommentar
Hmm, må vel ta ut penger da. Blir det bare minibankene som rammes  av streiken? Betalingsterminalene i butikkene funker vel?

6263254[/snapback]

De stenger BBS-systemet, ergo ingen betaling med kort eller giro/nettbank. Krise.

Har heldigvis en haug med cash i safeen, pappa har gitt beskjed om at den kan brukes om det er krise.

EDIT: Blir nok tvungen lønnsnemd rimelig raskt.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg lurer fælt på hvordan Telenor klarer å levere 1 mbps maks her, mens en to hus bortenfor har Nextgentel, og har 3mbps :hmm:

Selv vil jeg bytte, men siden jeg ikke betaler, har jeg ikke så mye å si. Far vil ikke bytte epost.

6263245[/snapback]

fordi sentalen til telenor er lengre unna enn ngt sin?

6263271[/snapback]

Såvidt jeg vet, bruker Nextgentel det samme nettet.

Må forsøke å overbevise han far om at ADSL2 er det riktige, men spørs, siden han ikke ser helt problemet med farten, han laster ikke mye ned.

Samma kan det være :)

Lenke til kommentar
De stenger BBS-systemet, ergo ingen betaling med kort eller giro/nettbank. Krise.

Har heldigvis en haug med cash i safeen, pappa har gitt beskjed om at den kan brukes om det er krise.

EDIT: Blir nok tvungen lønnsnemd rimelig raskt.

6263278[/snapback]

Svarte faen!

Glad jeg har 6000 i cash rett ved siden av meg :whistle:

Lenke til kommentar
hehehe.

jeg blir ikke rammet av bank streiken jeg... etter som jeg ikke får ferie penger!

haha

6263286[/snapback]

Hva med lønn da, kjære?

Det må vel til deg gjennom banken det også ;)

6263301[/snapback]

Burn!

Men nå sover jeg. Naiti nait

Lenke til kommentar
Vi måtte først betale depositum på 7000 innen 5 dager ;o

Deretter måtte 15000 til betales for snart 1 mnd. siden..

Vi reiser den 16. august liksom :p

6263178[/snapback]

Vi betalte nå nettopp 23.000, og fristen går ut om 15 minutter. Snakk om å tro at alle sitter klar med cash, tror ikke de har hørt om lønningsdag jeg.

6263214[/snapback]

Er det ikke streik i bankene på mandag? så hvis man har en frist etter det må man betale det fortest mulig?

6263231[/snapback]

Streik mandag, og jeg får kanskje feriepenger på fredag :D:D

Hmm, må vel ta ut penger da. Blir det bare minibankene som rammes  av streiken? Betalingsterminalene i butikkene funker vel?

6263254[/snapback]

Funker ikke nej :S

Lenke til kommentar
hehehe.

jeg blir ikke rammet av bank streiken jeg... etter som jeg ikke får ferie penger!

haha

6263286[/snapback]

Hva med lønn da, kjære?

Det må vel til deg gjennom banken det også ;)

6263301[/snapback]

hm....

jammen....

det er det aetat som fixser.

jeg ska ha pengene mine jeg som jeg så må gå til aetat og slå dem..... hardt.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...