Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er du så frekk? Har jeg gjort deg noe?

6261668[/snapback]

Neida, men du er relativt ny og insisterer på at du er kongen av tråden. Det er tragisk.

6261726[/snapback]

Litt ironi må du da tåle. Jeg er ny i denne tråden, ja. Av forumet er jeg ikke ny, nei. Før jeg i det hele tatt laget en konto her, så har jeg vært kjent men Hw.no siden 2001.

Lenke til kommentar
Hvorfor er du så frekk? Har jeg gjort deg noe?

6261668[/snapback]

Neida, men du er relativt ny og insisterer på at du er kongen av tråden. Det er tragisk.

6261726[/snapback]

Litt ironi må du da tåle. Jeg er ny i denne tråden, ja. Av forumet er jeg ikke ny, nei. Før jeg i det hele tatt laget en konto her, så har jeg vært kjent men Hw.no siden 2001.

6261754[/snapback]

Jeg tåler ironi, men uttrykker bare min disrespekt for nye folk som tror de er noe. Er sulten, da blir jeg gretten. Gi meg mat, så er du godtatt.

Lenke til kommentar
Jeg tåler ironi, men uttrykker bare min disrespekt for nye folk som tror de er noe. Er sulten, da blir jeg gretten. Gi meg mat, så er du godtatt.

6261790[/snapback]

Har ingen ting med godtatt å gjøre. De som har lyst, kan bli med i denne tråden om de vil. Godtatt eller ei, jeg ikke ny her i forumet. Som sagt, ny i tråden. Og jeg vet hvordan ting fungerer her.

Lenke til kommentar

6261790[/snapback]

Har ingen ting med godtatt å gjøre. De som har lyst, kan bli med i denne tråden om de vil. Godtatt eller ei, jeg ikke ny her i forumet. Som sagt, ny i tråden. Og jeg vet hvordan ting fungerer her.

6261826[/snapback]

Men du er fortsatt ingen konge, so shad ap!

Lenke til kommentar
Er det noen andre her som har muntlig eksamen imorgen?

6261829[/snapback]

Jeg kom opp i skriftelig, så det blir ikke muntlig på meg dette året. Uansett, lykke til med det du skal ha :)

6261831[/snapback]

Takk :) Kom opp i naturfag, skal fortelle det meste om kroppen :p

Lenke til kommentar
Wee, bestilt meg SE W810i :D

6261847[/snapback]

Stod mellom den og Nokia 6280 hos meg også, valget falt fort på 6280 når jeg fant ut hvor utrolig mange småbarn det er som har w810i, som spiller Basshunter-sanger på fult volum når de sitter på bussen.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

6261790[/snapback]

6261826[/snapback]

For all del, vær her så mye du vil, men hvis du sier at du regjerer her inne så avviser jeg den påstanden :)

Lenke til kommentar

6261790[/snapback]

6261826[/snapback]

For all del, vær her så mye du vil, men hvis du sier at du regjerer her inne så avviser jeg den påstanden :)

6261882[/snapback]

Hva hvis jeg sier jeg regjerer her inne? Vil du kose med meg da?

Lenke til kommentar

6261790[/snapback]

6261826[/snapback]

6261882[/snapback]

Hva hvis jeg sier jeg regjerer her inne? Vil du kose med meg da?

6261895[/snapback]

Nei.

Lenke til kommentar
Håper du snakker sant, Seether. Går du på allemen, Seether? Det blir vel ungdomsskolen tre år til da :)

EDIT: hvor stor sjanse i % er det for at jeg kommer inn på 1. valget mitt, allmen med snittet 4.7++??

6261056[/snapback]

Tja, hvorfor skulle jeg gidde å lyge om noe slikt? :p Ja, jeg går på allmenn. Fana vgs ftw. I begynnelsen gjorde jeg lekser, men fant snart ut at det var lite vits i. Ingen sjekker, bryr seg og det er alltid lett å lese seg til det du trenger 5 min før. På noen skoler er de mye strengere selvsagt. Du må nesten se det ann.

Tror du fint kommer inn med det snittet du har nå..

Hadde 5,1 i snitt til jul. Forventer et bedre snitt dette halvåret iom at jeg har jobbet innmari mye og fordi lærerene er greiere nå enn de vanligvis er til jul.

Blir å klage på karakterer jeg mener er urettferdige. Er ikke som om jeg skal ha noen av de lærerene neste år uansett :p

6260704[/snapback]

Klaging kan føre til det stikk motsatte, ergo at du kan gå ned i karakteren. Det burde du ikke. Snakk heller med læreren personlig, mellom to øyne.

6261126[/snapback]

Lillemann. Jeg er ikke dum. Jeg klager ikke på en karakter som i utgangspunktet er svak. Har jeg en veldig sterk 5'er så klager jeg og ser om jeg får 6'er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...