Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvor mye ekstra styr det er å opprette en tråd i Nettverk, enn det er å skrive noe her.

Support skal liksom ikke være lov, vet du :)

6261246[/snapback]

er ikke noe "no support" her. Bare "ikke spam!". Dessuten er det ikke noe porblem å svare på vel?

Og du har svart. Beklager.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Da tenker jeg til deg at det er omtrent det samme, men du kan likegodt kjøpe en 108mbps-ruter, koster ikke særlig mye mer.

Hastighetene kommer sjeldent opp i 108mbps, selv om det er oppgitt det.

6261288[/snapback]

Nettverkskortet må støtte den typen 108mbps da... Og hastighetene blir ca. doblet; de rekker aldri 54 mbps med standard-ruter

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvor mye ekstra styr det er å opprette en tråd i Nettverk, enn det er å skrive noe her.

Support skal liksom ikke være lov, vet du :)

6261246[/snapback]

er ikke noe "no support" her. Bare "ikke spam!". Dessuten er det ikke noe porblem å svare på vel?

Og du har svart. Beklager.

6261308[/snapback]

Selv om jeg hater å være wannabe-moderator, så står det at Support ikke er lov i førsteinnlegget:

* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

Uansett, så lenge det ikke blir voldsomme mengder support, er det samme for meg. :)

Lenke til kommentar
snip

Ja, det hadde ikke jeg fått med meg, men jeg føler meg ikke så veldig slem om jeg spør om et par ting er :)

Synes han her er kul. Kjempe flink er han. Søtt at han har laget den til sin x-kjæreste da.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...