Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg får et snitt på 3.7 kanskje.

6260640[/snapback]

Det gikk jeg ut 10ende klasse.

6260662[/snapback]

Kom du inn på den skolen som du ønsket, da?

Jeg går jo bare i 8.klasse, så jeg håper på å forbedre snittet mitt. :p

6260726[/snapback]

Kom fint inn på førstevalget mitt.

Lenke til kommentar
Faen i helvette hvor treig Komplett har blitt på å sende ut pakker :realmad:

La inn bestilling på mandag, de har fremdeles ikke sendt den!

6261002[/snapback]

Hva har du bestilt? Jeg kjøpte mobil fra netshop. kom på 3 dager<3

Lenke til kommentar
På vgs trenger man ikke å gjøre lekser :)  kun pugging til prøver innimellom og noen naturfagsrapporter i ny og ne.

6260741[/snapback]

Takk gud for det<3

6260825[/snapback]

Håper du snakker sant, Seether. Går du på allemen, Seether? Det blir vel ungdomsskolen tre år til da :)

EDIT: hvor stor sjanse i % er det for at jeg kommer inn på 1. valget mitt, allmen med snittet 4.7++??

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
Håper du snakker sant, Seether. Går du på allemen, Seether? Det blir vel ungdomsskolen tre år til da :)

EDIT: hvor stor sjanse i % er det for at jeg kommer inn på 1. valget mitt, allmen med snittet 4.7++??

6261056[/snapback]

Det kommer helt ann på hvilken skole du søker på.

Noen krever høyere enn andre.

Lenke til kommentar
Hadde 5,1 i snitt til jul. Forventer et bedre snitt dette halvåret iom at jeg har jobbet innmari mye og fordi lærerene er greiere nå enn de vanligvis er til jul.

Blir å klage på karakterer jeg mener er urettferdige. Er ikke som om jeg skal ha noen av de lærerene neste år uansett :p

6260704[/snapback]

Klaging kan føre til det stikk motsatte, ergo at du kan gå ned i karakteren. Det burde du ikke. Snakk heller med læreren personlig, mellom to øyne.

Lenke til kommentar
Hadde 5,1 i snitt til jul. Forventer et bedre snitt dette halvåret iom at jeg har jobbet innmari mye og fordi lærerene er greiere nå enn de vanligvis er til jul.

Blir å klage på karakterer jeg mener er urettferdige. Er ikke som om jeg skal ha noen av de lærerene neste år uansett :p

6260704[/snapback]

Klaging kan føre til det stikk motsatte, ergo at du kan gå ned i karakteren. Det burde du ikke. Snakk heller med læreren personlig, mellom to øyne.

6261126[/snapback]

Mellom to øyne? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...