Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SANFUNNSFAG FTW

6259401[/snapback]

Læreren vår er bare dum rett og slett. Sier at jeg ikke har vært aktiv muntlig sett i timene, men hvordan skulle fått vært det da. Når alle andre bare skriker ut svaret og ikke respekterer læreren og heller rekker opp hånda, jeg har rukket opp hånda stadig vekk, har bedt om å få bli spurt til å lese fra boka etc. Men neida, det er alltid de samme han har spurt om å lese hver jævla gang. Jeg har prøver å vise til til og med to 6'ere og to femmere, og en firer. Jaja, urettferdigheten seirer! :w00t:

6259477[/snapback]

Han vil vel gjøre det slik at de som ikke gjør det bra på prøver og sånt skal få sjansen til å gjøre det bra muntlig i timen. Men hva fikk du på kortet i samfunnsfag?

Lenke til kommentar
SANFUNNSFAG FTW

6259401[/snapback]

Læreren vår er bare dum rett og slett. Sier at jeg ikke har vært aktiv muntlig sett i timene, men hvordan skulle fått vært det da. Når alle andre bare skriker ut svaret og ikke respekterer læreren og heller rekker opp hånda, jeg har rukket opp hånda stadig vekk, har bedt om å få bli spurt til å lese fra boka etc. Men neida, det er alltid de samme han har spurt om å lese hver jævla gang. Jeg har prøver å vise til til og med to 6'ere og to femmere, og en firer. Jaja, urettferdigheten seirer! :w00t:

6259477[/snapback]

Han vil vel gjøre det slik at de som ikke gjør det bra på prøver og sånt skal få sjansen til å gjøre det bra muntlig i timen. Men hva fikk du på kortet i samfunnsfag?

6259556[/snapback]

Han satte karakterene i går og i dag spurte jeg han hva jeg ville få. "Du får 4, fordi du ikke har vært aktiv muntlig nok."

Lenke til kommentar
SANFUNNSFAG FTW

6259401[/snapback]

6259477[/snapback]

6259556[/snapback]

Han satte karakterene i går og i dag spurte jeg han hva jeg ville få. "Du får 4, fordi du ikke har vært aktiv muntlig nok."

6259575[/snapback]

Oi!! Du har rett til å klage, fikk du med et klagebrev som du kan forklare situasjonen med som du kan sende til kommunen? Send klagebrev + kopier av prøvene dine så får du sikkert en 5'er til slutt.

Lenke til kommentar

Problemet er vel at prøvene egentlig bare er han som har resultatet. Prøvene har blitt gjort på data (alle har tatt det på data), så det er bare han som har resultatene.

Fikk 4 til jul i fjor også, men da forklarte han det slik overfor alle: "Jeg har gitt alle elevene i klassen her nå en karakter mindre enn de egentlig fortjener, dette fordi jeg vil slippe å sende ut varselsbrev og få så mange klager på karaktersettingen da"

Jeg snakket med han senere om det ville si at det var store sjanser om at hvis jeg gjorde det samme som før jul så ville jeg få femmer til sommern og joda, det var ganske sikkert.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
fikk karakterkortet i dag :) snittet på 3,8....er passe fornøyd :hm:  Noen andre som fikk i dag eller?

6259994[/snapback]

Que? I dag, allerede? Får ikke mitt før om en stund. Regner med å ha et høyere snitt en 3,8, dog. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...