Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På fredag er det VM

6258924[/snapback]

Håper ikke det innebærer at de beste TV-seriene avbrytes pga. en gjeng med svette karer som løper etter en ball. :thumbdown:

6259100[/snapback]

så lenge de erstattes med fotball så er det helt greitt for meg...

Lenke til kommentar
På fredag er det VM

6258924[/snapback]

Håper ikke det innebærer at de beste TV-seriene avbrytes pga. en gjeng med svette karer som løper etter en ball. :thumbdown:

6259100[/snapback]

6259111[/snapback]

Så lenge The Simpsons eller Family Guy avbrytes, er det ikke verdt det. Nesten alle fotballkamper er like uansett, og det skader ikke om kampen utsettes noen timer.

Lenke til kommentar
fredrikrb er og kommer alltid til å være en ekkel liten gutt som tilbringer utallige timer foran datamaskinen og WoW. Han kommer alltid til å være slik som han er nå. Synd for han.

6259105[/snapback]

Haha, fuck off du da, bondegutt. Jeg spiller ikke WoW, ekkel annet enn i språk og væremåte til tider er jeg ikke, og synd på meg? Ikke noe mer enn andre her.

Lenke til kommentar
fredrikrb er og kommer alltid til å være en ekkel liten gutt som tilbringer utallige timer foran datamaskinen og WoW. Han kommer alltid til å være slik som han er nå. Synd for han.

6259105[/snapback]

Han er eldre, kulere og mer morsom enn deg i det minste. So fuck off.

Lenke til kommentar
På fredag er det VM

6258924[/snapback]

6259100[/snapback]

6259111[/snapback]

Så lenge The Simpsons eller Family Guy avbrytes, er det ikke verdt det. Nesten alle fotballkamper er like uansett, og det skader ikke om kampen utsettes noen timer.

6259121[/snapback]

VM sendes vel på NRK1 og TV2, jeg kan ikke huske at de programmene har blitt sendt på de kanalene. The Simpsons går vel på tv3 og Family Guy går vel på NRK2.

Lenke til kommentar
Han er eldre, kulere og mer morsom enn deg i det minste. So fuck off.

6259130[/snapback]

Er det plutselig status og være eldre enn noen?

6259398[/snapback]

Ja?

Litt teit å kalle andre for en liten gutt når man er mindre selv.

Lenke til kommentar
SANFUNNSFAG FTW

6259401[/snapback]

Læreren vår er bare dum rett og slett. Sier at jeg ikke har vært aktiv muntlig sett i timene, men hvordan skulle fått vært det da. Når alle andre bare skriker ut svaret og ikke respekterer læreren og heller rekker opp hånda, jeg har rukket opp hånda stadig vekk, har bedt om å få bli spurt til å lese fra boka etc. Men neida, det er alltid de samme han har spurt om å lese hver jævla gang. Jeg har prøver å vise til til og med to 6'ere og to femmere, og en firer. Jaja, urettferdigheten seirer! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...