Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skogli ja

Nstin faktisk ikke, jeg er lat som faen.. Finnes mange som skriver mye bedre enn meg :p

MagnusW tja, men for det meste bruker jeg tegnspråk.. Hverdag faktisk :)

6256267[/snapback]

Skulle til å si kult, men vet ikke om det er det.

Hvordan er det å være døv?

Lenke til kommentar
KONGE! Jeg nyter livet mitt, som mange ikke gjør. Det er ikke snakk om du kan høre eller ei. Men hvordan livstandard og kvalitet din/ditt er.. begge deler er i toppen for meg i velfall :)

6256329[/snapback]

Så bra. :)

Fint med folk som er fornøyde selv om de mangler noe de fleste andre har, og nyter livet likevel! Nytter ikke å sette seg ned og deppe, i stedet for å nyte det man har! Du har det tydeligvis bedre enn mange andre som har alle sansene i behold. :)

Har du vært døv hele livet, eller?

Lenke til kommentar

Sjekk opp, så er svaret ja.. For det meste nyter jeg fotballlivet mitt :) kan fortelle at landslaget for døve har slått Hellas, og må slå Belgia til høst for å gå videre.. Spennende det ja :) ville ikke ha vært med det hvis jeg var ikke døv.. utrolig spennende skjebne ja :)

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Skogli - den avataren din - den minner alt for sterkt om mitt kjære fjell - er det eggenipa?

(btw, dette her er jo som IRC - bare litt tregere..)

6256405[/snapback]

Vet faktisk ikke. :)

_____

:hmm: Jeg får legge meg før fattern klikke i vinkel.

God natt til alle dere. :)

Lenke til kommentar
Sjekk opp, så er svaret ja.. For det meste nyter jeg fotballlivet mitt :) kan fortelle at landslaget for døve har slått Hellas, og må slå Belgia til høst for å gå videre.. Spennende det ja :) ville ikke ha vært med det hvis jeg var ikke døv.. utrolig spennende skjebne ja :)

6256434[/snapback]

Hehe! Gøy. :p

-------

Natta, Skogli!

Lenke til kommentar
fox, hvordan fungerer dømmingen i landslagskamper for døve? Flere dommere som bruker flagg eller noe?

6256476[/snapback]

Nu må vi nesten lage egen tråd om det :p Neida.. Det funker faktisk helt fint. Noen kan høre litt, og noen merker når linjedommer vinker. Noe som skjer i vanlig fotball og.. Spiller selv i vanlig fotballklubb, har aldri problemer.

Lenke til kommentar
Nu må vi nesten lage egen tråd om det :p Neida.. Det funker faktisk helt fint. Noen kan høre litt, og noen merker når linjedommer vinker. Noe som skjer i vanlig fotball og.. Spiller selv i vanlig fotballklubb, har aldri problemer.

6256504[/snapback]

Spiller du på lag med folk som ikke er døve? Må si jeg er imponert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...