Håvard Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Nå køyer jeg. Natta, SteffyBoy, Skogli, ole_24, Nstin, Laman, MrLeftfield og Herr Brun Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Skogli ja Nstin faktisk ikke, jeg er lat som faen.. Finnes mange som skriver mye bedre enn meg MagnusW tja, men for det meste bruker jeg tegnspråk.. Hverdag faktisk 6256267[/snapback] Skulle til å si kult, men vet ikke om det er det. Hvordan er det å være døv? Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 KONGE! Jeg nyter livet mitt, som mange ikke gjør. Det er ikke snakk om du kan høre eller ei. Men hvordan livstandard og kvalitet din/ditt er.. begge deler er i toppen for meg i velfall Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Haha, Boyzvoice er morsomme We are the playmomen. PRøver å finne Get ready to be Boyzvoiced, men ingen som seeder Jo, har 1 Peer nå, ikke at jeg vet hva det betyr da Endret 6. juni 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen som vil se flodhest på film? Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Skogli - den avataren din - den minner alt for sterkt om mitt kjære fjell - er det eggenipa? (btw, dette her er jo som IRC - bare litt tregere..) Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 KONGE! Jeg nyter livet mitt, som mange ikke gjør. Det er ikke snakk om du kan høre eller ei. Men hvordan livstandard og kvalitet din/ditt er.. begge deler er i toppen for meg i velfall 6256329[/snapback] Så bra. Fint med folk som er fornøyde selv om de mangler noe de fleste andre har, og nyter livet likevel! Nytter ikke å sette seg ned og deppe, i stedet for å nyte det man har! Du har det tydeligvis bedre enn mange andre som har alle sansene i behold. Har du vært døv hele livet, eller? Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Sjekk opp, så er svaret ja.. For det meste nyter jeg fotballlivet mitt kan fortelle at landslaget for døve har slått Hellas, og må slå Belgia til høst for å gå videre.. Spennende det ja ville ikke ha vært med det hvis jeg var ikke døv.. utrolig spennende skjebne ja Endret 6. juni 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sjekk opp, så er svaret ja.. For det meste nyter jeg fotballlivet mitt kan fortelle at landslaget for døve har slått Hellas, og må slå Belgia til høst for å gå videre.. Spennende det ja Ahaha, jeg ser det for meg. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Skogli - den avataren din - den minner alt for sterkt om mitt kjære fjell - er det eggenipa? (btw, dette her er jo som IRC - bare litt tregere..) 6256405[/snapback] Vet faktisk ikke. _____ Jeg får legge meg før fattern klikke i vinkel. God natt til alle dere. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 fox, hvordan fungerer dømmingen i landslagskamper for døve? Flere dommere som bruker flagg eller noe? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sjekk opp, så er svaret ja.. For det meste nyter jeg fotballlivet mitt kan fortelle at landslaget for døve har slått Hellas, og må slå Belgia til høst for å gå videre.. Spennende det ja ville ikke ha vært med det hvis jeg var ikke døv.. utrolig spennende skjebne ja 6256434[/snapback] Hehe! Gøy. ------- Natta, Skogli! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har nynorsk tentamen i morgen. Skal gråte meg selv til søvne i natt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 fox, hvordan fungerer dømmingen i landslagskamper for døve? Flere dommere som bruker flagg eller noe? 6256476[/snapback] Nu må vi nesten lage egen tråd om det Neida.. Det funker faktisk helt fint. Noen kan høre litt, og noen merker når linjedommer vinker. Noe som skjer i vanlig fotball og.. Spiller selv i vanlig fotballklubb, har aldri problemer. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Nu må vi nesten lage egen tråd om det Neida.. Det funker faktisk helt fint. Noen kan høre litt, og noen merker når linjedommer vinker. Noe som skjer i vanlig fotball og.. Spiller selv i vanlig fotballklubb, har aldri problemer. 6256504[/snapback] Spiller du på lag med folk som ikke er døve? Må si jeg er imponert. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Snart er det sommerferie! Hva skal dere? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Spiller du på lag med folk som ikke er døve? Må si jeg er imponert. "Smerteskrik? Det hørte ikke jeg." Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 FredrikB så du poloskjorta mi? hva synes du om den? Teggy vel, ikke like imponert som hun her http://imdb.com/name/nm0559144/ Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Snart er det sommerferie! Hva skal dere? 6256538[/snapback] Først skal jeg på en leir som heter Action også blir det tunisia etter det ellers blir det masse badeliv . ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg