Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fox88: Jeg leste signaturen din og gjettet. Men ble overrasket da jeg fant ut at du er døv. jeg trudde døve ikke kunne skrive ordentlig jeg, siden de ikke hører ordene i hodet. Har lest noe sånt på nettet skjønner du.

Lenke til kommentar
Tok og gjorde pnaumatikk oppgaven. Alt i alt... :hmm: 30 min eller mindre.

Han sa jeg skulle gå og koble opp slangene og slikt. Litt mindre enn 10 min etterpå kom jeg ut og sa at det funket. :wee:

Oi, gratulerer. :)

Jeg tenkte også å ta pnaumatikk, men fikk beskjed om at det kun holdt til en treer, hvis jeg gjorde det perfekt, så jeg måtte ta hydraulikk og noen gjengeøvelser.

Ikke at det ble noe av, jeg slipper eksamen. :)

6253113[/snapback]

Hehe, vi måtte ta pnaumatikk, fordi vi ikke har hatt noe om hydralikk. :roll:

Men vi skal ha hydralikk de neste, og siste, ukene! :w00t:

____

Fått meg ny data. :fun:

Specs

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Intel Celeron-prosessor

400 MHz

192 MB RAM

XP PRO

:tease: Den blir nok bare brukt til musikk og slikt, og kanskje testing av MAC. :)

Lenke til kommentar

Det er vanskeligere for døve å skrive riktig ja siden de vokser opp med eget språk, nemlig tegnspråk. Noe som medfører til at vi er nødt til å jobbe hardere enn andre for å kunne beherske norsk

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Det er vanskeligere for døve å lære ja siden de vokser opp med eget språk, nemlig tegnspråk. Noe som medfører til at vi er nødt til å jobbe hardere enn andre for å kunne beherske nors

6256219[/snapback]

Har du alltid vært døv?

Lenke til kommentar
Det er vanskeligere for døve å lære ja siden de vokser opp med eget språk, nemlig tegnspråk. Noe som medfører til at vi er nødt til å jobbe hardere enn andre for å kunne beherske nors

6256219[/snapback]

Virker i alle fall som om du ikke har ligget på lat sida da, hehe :)

Lenke til kommentar

6256219[/snapback]

Kan du snakke? Eller bruker du mest tegnspråk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...