Herr Brun Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det heter sunt, ikke sundt, ikkesant? Mhm, og "ikke sant", men det har jeg ikke lov til å si, B|Real blir så arg. 6255945[/snapback] Ikkesant var en ren skriveleif. sundt var jeg ikke helt sikker på Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Der lagde jeg en polo skjorte med reklame på håper at det er verdt det til eksamen.. Ser det bra ut? Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen som vil spille kabal med meg?? 6255533[/snapback] jeg vil Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Der lagde jeg en polo skjorte med reklame på håper at det er verdt det til eksamen..Ser det bra ut? 6256064[/snapback] Skal den brukes til eksamen? Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) en pluss for mediekommunikasjon, individ og samfunn.. som en punkt i læreplanmålet står "kunne anvende forskjellige former for markedskommunikasjon" Endret 6. juni 2006 av fox88 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg vet ingenting om MK-teori, men den ser jo tiltalende ut som reklameskjorte. Lurer litt på ordet "juicey", om det er "saftig" du mener skrives det i alle fall "juicy". Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 juicen min heter faktisk juicey Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Oh yeah. Pulp fiction på gang. *se på film* Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 fox88: Jeg leste signaturen din og gjettet. Men ble overrasket da jeg fant ut at du er døv. jeg trudde døve ikke kunne skrive ordentlig jeg, siden de ikke hører ordene i hodet. Har lest noe sånt på nettet skjønner du. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tok og gjorde pnaumatikk oppgaven. Alt i alt... 30 min eller mindre.Han sa jeg skulle gå og koble opp slangene og slikt. Litt mindre enn 10 min etterpå kom jeg ut og sa at det funket. Oi, gratulerer. Jeg tenkte også å ta pnaumatikk, men fikk beskjed om at det kun holdt til en treer, hvis jeg gjorde det perfekt, så jeg måtte ta hydraulikk og noen gjengeøvelser. Ikke at det ble noe av, jeg slipper eksamen. 6253113[/snapback] Hehe, vi måtte ta pnaumatikk, fordi vi ikke har hatt noe om hydralikk. Men vi skal ha hydralikk de neste, og siste, ukene! ____ Fått meg ny data. Specs Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Intel Celeron-prosessor 400 MHz 192 MB RAM XP PRO Den blir nok bare brukt til musikk og slikt, og kanskje testing av MAC. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Det er vanskeligere for døve å skrive riktig ja siden de vokser opp med eget språk, nemlig tegnspråk. Noe som medfører til at vi er nødt til å jobbe hardere enn andre for å kunne beherske norsk Endret 6. juni 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Various Artists - [Armageddon The Album #04] La Grange Best. Soundtrack. Ever. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er vanskeligere for døve å lære ja siden de vokser opp med eget språk, nemlig tegnspråk. Noe som medfører til at vi er nødt til å jobbe hardere enn andre for å kunne beherske nors 6256219[/snapback] Har du alltid vært døv? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er vanskeligere for døve å lære ja siden de vokser opp med eget språk, nemlig tegnspråk. Noe som medfører til at vi er nødt til å jobbe hardere enn andre for å kunne beherske nors 6256219[/snapback] Virker i alle fall som om du ikke har ligget på lat sida da, hehe Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er vanskeligere for døve å lære ja siden de vokser opp med eget språk, nemlig tegnspråk. Noe som medfører til at vi er nødt til å jobbe hardere enn andre for å kunne beherske nors 6256219[/snapback] Kan du snakke? Eller bruker du mest tegnspråk? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Various Artists - [Armageddon The Album #04] La Grange Best. Soundtrack. Ever. 6256236[/snapback] ZZ Top - La Grange = Elsker den sangen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Skogli ja Nstin faktisk ikke, jeg er lat som faen.. Finnes mange som skriver mye bedre enn meg MagnusW tja, men for det meste bruker jeg tegnspråk.. Hverdag faktisk Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Wee, to episoder av Frustrerte Fruer Øyet mitt er rødt. Det klør. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Knababbel. Geografiprøve i morra.. NP: Red hot chili peppers - Make you feel better Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg