Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Oh Yeah... Fikk du nøkkel av Amalie til slutt..? jeg har mistet min  :(

6253844[/snapback]

OK. Håvard sa nemlig at han så deg gå :ermm: mene. Amalie var hjemme hun. Migrene igjen.

6253864[/snapback]

Måtte bare få økonomibøkene mine oss Svein. Kjørte dem ned til meg :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
....og det er du Fredrik?

6253859[/snapback]

Om jeg er hvor gammel?

Han kommer fra Bærum; pappa har penger.

6253862[/snapback]

Mitt inntrykk ja.

6253878[/snapback]

hmm.....At du er født i 1992 er vell lite sannsynlig, men det er fanken meg ikke langt unna :)

Og ja, La-De-Coste, pappa betaler.

Lenke til kommentar
Jeg har ingen planer om å starte en diskusjon eller en serie med kritiske innlegg mot deg, men jeg svarte på et innlegg jeg mente viste særdeles lite innsikt i personlig, begrenset, økonomi.

6253904[/snapback]

Så viste ikke jeg heller hva som hadde skjedd med B|Real og hvorfor han ikke hadde penger, men jeg uttalte meg på generelt grunnlag og mener at de som ikke har penger igjen i slutten av måneden, uansett hvor mye/lite penger en disponere, har et problem.

Lenke til kommentar
Hihi, i følge DnB har jeg overtrukket ungdomskontoen(!!) min med 27 000...

6253192[/snapback]

Oisann. Det er ganske ille det.

Jeg har nesten 23'000 på konto :love:

6253240[/snapback]

Poenget er at det jo er helt vilt feil, for det første er det ikke mulig å overtrekke den jævla Intro-kontoen(som pappa ikke vet om.. :blush: ), for det andre så stemmer det ikke. Er heldigvis blitt pluss på "disponibelt" nå ihvertfall.

lol Joachim...Igjen, så måtte det være deg :p

6253248[/snapback]

Å ja?

Hihi, i følge DnB har jeg overtrukket ungdomskontoen(!!) min med 27 000...

6253192[/snapback]

Du må nok jobbe mer.

6253655[/snapback]

Med tanke på at jeg siden fredag har jobbet 28 timer synes jeg personlig jeg ligger godt an.

Og det greiene med vaskemiddlene?

Er man bare avhengig av EN konto? Har man ikke cash? Kredittkort? Å være avhengig av én brukskonto er jo håpløst.

Lenke til kommentar
Er man bare avhengig av EN konto? Har man ikke cash? Kredittkort? Å være avhengig av én brukskonto er jo håpløst.

6253978[/snapback]

Ja, å ha bare en brukskonto er heeelt håpløst. Skjønner ikke hvordan jeg klarer det. :roll:

Lenke til kommentar

6253978[/snapback]

Ja, å ha bare en brukskonto er heeelt håpløst. Skjønner ikke hvordan jeg klarer det. :roll:

6254059[/snapback]

Jeg har tre, hvorav to er i bruk på fast basis. Det gir jo en sikkerhet om det skulle oppstå feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...