Håvard Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Yay. Muntlig eksamen i samfunnsfag på torsdag. Hvorfor er det så vanskelig å sette seg ned å lese? 6253596[/snapback] Kom opp i krl. Skal vi bytte? Sliter også med å lese.. alt annet trekker meg bort fra lesinga Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har skrevet en liten tekst om Buddhisme og jeg lurte på om dere kanskje kunne komme med feedback på den? Jeg har nettopp startet og den er ikke ferdig. Buddhisme.doc Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 <3 Floating on mist crept up the caverns of my brain receving no warning from nothing to a life code walk with me, you'll never leave wait to see your spirit free tell me how your heart's in need as i drown you in the sea unwinding snares of distrust your wrist in my face grip look me in the eye, i'm clear this is your time face down beneath the waterline gazing into the deep from love to death in a time span of seconds oblivious to regret pushed into belief in liquid cellophane gasping for air mercy in my eyes is the shade of the night the piercing sounds you make soaring higher, higher now and once left in my wake your memory is nothing but the scars on me all over now forgotten why i needed this standing down disappear into the obscure resting days waiting for new disease biding time looked inside insanity it always burns within the downward spiral never ends when driven into sin your salvation's found in a sinner's deed the devil guides the day tells me what to say pours himself inside and snuffs the final light deliverance thrown back at me deliverance laughing at me <3 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har skrevet en liten tekst om Buddhisme og jeg lurte på om dere kanskje kunne komme med feedback på den? Jeg har nettopp startet og den er ikke ferdig. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=241 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hmm, hvor mye er 20 cent? 6253493[/snapback] ca 14kr. Google Earth er 6253505[/snapback] 20 cent er 14 kr? Hvordan regnet du deg fram til det om jeg tør spørre? 6253606[/snapback] Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 <3 Floating on mist crept up the caverns of my brain receving no warning from nothing to a life code walk with me, you'll never leave wait to see your spirit free tell me how your heart's in need as i drown you in the sea unwinding snares of distrust your wrist in my face grip look me in the eye, i'm clear this is your time face down beneath the waterline gazing into the deep from love to death in a time span of seconds oblivious to regret pushed into belief in liquid cellophane gasping for air mercy in my eyes is the shade of the night the piercing sounds you make soaring higher, higher now and once left in my wake your memory is nothing but the scars on me all over now forgotten why i needed this standing down disappear into the obscure resting days waiting for new disease biding time looked inside insanity it always burns within the downward spiral never ends when driven into sin your salvation's found in a sinner's deed the devil guides the day tells me what to say pours himself inside and snuffs the final light deliverance thrown back at me deliverance laughing at me <3 6253795[/snapback] <3 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) 20 cent er 14 kr? Hvordan regnet du deg fram til det om jeg tør spørre? 6253606[/snapback] Og med hjelp av Google Earth :!: Endret 6. juni 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg må seriøst begynne å sove litt om natten... slever jo nesten her Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Nå lukter det bensin her, det er kos. <3 Lenke til kommentar
Seether Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg må seriøst begynne å sove litt om natten... slever jo nesten her 6253826[/snapback] Yeah. Du var på skolen i dag sant? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har en 12v bryter, Kan jeg bruke det som start knapp? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Oh Yeah... Fikk du nøkkel av Amalie til slutt..? jeg har mistet min Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Skjønner ikke at det går ann å ikke ha penger til vaskemiddel en gang. Enten så er man sinnsykt dum, eller så må man ha blitt frastjålet ALT man eier. 6253100[/snapback] Hvor gammel er du? Om mitt inntrykk stemmer, så har vel kanskje ikke du vært så vant til å følge et budsjett. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvor gammel er du? Om mitt inntrykk stemmer, så har vel kanskje ikke du vært så vant til å følge et budsjett. 6253845[/snapback] Problemet er jo at om man ikke klarer å prioritere slik at man har penger igjen i slutten av måneden. Da har man jo et problem. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ....og det er du Fredrik? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Skjønner ikke at det går ann å ikke ha penger til vaskemiddel en gang. Enten så er man sinnsykt dum, eller så må man ha blitt frastjålet ALT man eier. 6253100[/snapback] Hvor gammel er du? Om mitt inntrykk stemmer, så har vel kanskje ikke du vært så vant til å følge et budsjett. Han kommer fra Bærum; pappa har penger. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Oh Yeah... Fikk du nøkkel av Amalie til slutt..? jeg har mistet min 6253844[/snapback] OK. Håvard sa nemlig at han så deg gå mene. Amalie var hjemme hun. Migrene igjen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ....og det er du Fredrik? 6253859[/snapback] Om jeg er hvor gammel? Han kommer fra Bærum; pappa har penger. 6253862[/snapback] Mitt inntrykk ja. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Oh Yeah... Fikk du nøkkel av Amalie til slutt..? jeg har mistet min 6253844[/snapback] OK. Håvard sa nemlig at han så deg gå mene. Amalie var hjemme hun. Migrene igjen. 6253864[/snapback] Bor ikke dere i samma hus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg