Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Også kjører hun termokoppen jeg bruker til cola light i maskinen, og det legger seg vann "inni" koppen, mellom det inni og det utenpå, vanskelig å forklare.

6011941[/snapback]

 

Da har du en dårlig termokopp. En god termokopp har ingen sprekker det kan sive vann/luft inn eller ut av.

6011976[/snapback]

Jeg tror faktisk den kommer fra Norek - det som i dag er Komplett?, så den er jo til og med datarelatert, sånn bortsett fra at logoen er vasket av etter å ha blitt kjørt i maskinen av nevnte hjelp.

 

Men den dingsen mamma kjøpte på kaffebrenneriet en gang, er overhodet ikke noe bedre. Men så er kanskje ikke poenget å kjøre dem i maskinen heller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fint at du ihvertfall klarer å kjøpe en kopp selv da ..

6012028[/snapback]

Vet du hva? Den siste måneden har jeg om ikke annet, klart å tjene 2000 kroner uten pappas hjelp(eller viten). Jeg er fkatisk ikke så ubehjelpelig som du later til å tro.

 

EDIT: Jada, det er ikke mye, men poenget er at jeg viser vilje...

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Bestillt og sånn

 

*Glede seg litt*

6012012[/snapback]

 

Det er ufattelig gøy :wee:

 

Jeg har dog graphire 3, men A5 størrelse :tease:

6012015[/snapback]

 

Ikke tøff deg nå :p

 

 

Er det stor overgang fra vanlig tusjtegning? Hvordan er det programmet som følger med? Vet du om det er mulighet for å stille inn slik "auto-retting" av strekene slik som flash?

 

Ta det gjerne på PM så ikke en sint og farlig moderator klager på support :)

 

 

__________

 

 

Joachim: Jeg har tjent 5000 uten hjelp av mamma og pappa.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
JoachimR

Fine greier at du klarer å utrette noe selv da, det er en god start :thumbup:

6012081[/snapback]

Det som ikke er fint er at staten gjør det så vanskelig de kan for en under atten å opprette noe. Man må ha en far eller mor i ryggen, selvom det kun er egen kapital man skyter inn. Jeg mener myndighetsalderen i økonomiske saker burde gå ved seksten år(når man er ferdig med obligatorisk grunnskole).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...