Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg bruker være blakk ca 1 uke etter lønn , men heldig vis har dama øknomistyring her i huset , så jeg må sette inn meste parten av lønna mi på en konto som har auto trekk på alle regninger .

6251673[/snapback]

Du er heldig som er har ei økonomisk dame, og dama di er heldig som lar deg ta kontroll over økonomien din.

Lenke til kommentar
jeg bruker være blakk ca 1 uke etter lønn , men heldig vis har dama øknomistyring her i huset , så jeg må sette inn meste parten av lønna mi på en konto som har auto trekk på alle regninger .

6251673[/snapback]

Du er heldig som er har ei økonomisk dame, og dama di er heldig som lar deg ta kontroll over økonomien din.

6251810[/snapback]

hehe , jeg har ingen befatnig over penger , hadde det vært opp til meg så hadde jeg køpt nytt stuff hver gang jeg har fått lønn , her ikke noe problem med og bruke penger akkurat :roll:

Lenke til kommentar
Ammagad, jeg drev å kalte en fyr masse stygge navn på norsk i en amerikansk hub. Så var fyren norsk!

6251822[/snapback]

Ahaha! Herlig herlig!

Samme som da jeg spilte mye med en fyr på xbox live, og etter en times preiking på engelsk sa jeg til han at de gamertag'et hans nesten var ett norsk jentenavn (om du fjernet en bokstav) Så spurte jeg hvor han var fra og han svarte: Eg e fra Bergen eg :!:

Herregud det var pinlig :blush:

EDIT: Han snakket bedre Engelsk enn Nordmenn flest, og hadde ikke den skrikende norske toutch'en på måten han snakka engelsk

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

huff for en råne cd dette blir :D

btw noen som husker hva di tromme gutta heter , tror di var finsk eller fra island .

og den sangen der en dud synger og hvordan det er di hvite som som er fagede

.. huff dette ble mye må vell dra meg til musikk tråden heller :p

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...