Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Christ!

Jeg skal vist ha den mest sparsommelige sommeren ever jeg. Har 3K i minus nå på kontoen jeg..

Hvordan i pul man skal klare seg med dette lurer jeg sterkt på. Og den 15. så ryr penger ut av kontoen uansett..3500+4000 og da har man ikke begynt på tlf-regninga i det hele tatt heller.

Christ...jeg sliter noe jævlig økonomisk!

Lenke til kommentar
høres ut som noen på sossen og tigge etter till penger , eller kutte ned på unødvendig penge bruk :/

6251579[/snapback]

Tro meg, det er sistnevnte. Jeg bruker ALT og ALT for mye penger på drit..

6251583[/snapback]

Da er vi to.

Lenke til kommentar

Eneste som berger meg er at jeg får 12K igjen på skatten. Da kan jeg nesten gå i pluss. Dog, ny bil får jeg bare legge på hylla ei stund frammover. Ta beina fatt og få i stand sykkelen jeg har liggende hos fattern. Kan ikke holde på slik som jeg gjør nå.

Lenke til kommentar
Eneste som berger meg er at jeg får 12K igjen på skatten. Da kan jeg nesten gå i pluss. Dog, ny bil får jeg bare legge på hylla ei stund frammover. Ta beina fatt og få i stand sykkelen jeg har liggende hos fattern. Kan ikke holde på slik som jeg gjør nå.

6251602[/snapback]

Hehe, noen som må ta seg skikkelig sammen her ja..

________

Da skal jeg løpe og gjøre pnaumatikk-delen av PPD. Etter den er det bare dokumentasjon igjen. :wee:

Wish me luck!

Lenke til kommentar

6251602[/snapback]

Hehe, noen som må ta seg skikkelig sammen her ja..

________

Da skal jeg løpe og gjøre pnaumatikk-delen av PPD. Etter den er det bare dokumentasjon igjen. :wee:

Wish me luck!

6251614[/snapback]

hva er ppd?

Lenke til kommentar
Gutter som tror jenter suger: Spill på live mot Linn Christin, og kjenn skammen brenne.

6249011[/snapback]

Jeg ville ikke si jenter suger i spilling, (nå er det snakk om spill gutter ikke RL :tease: ) Spilte Mot Linn i Burnout Revenge over Live... Damned den jenta veit hvordan man trykker en person ned i asfalten!

Å hu er en lur liten sak i G.R.A.W, du aner ikke hvor hun er før hun smeller til og dreper deg..

Så jenter gjør det bra i spill, tror mange gutter blir fort litt rastløse så di driter seg fort ut hehe

6249301[/snapback]

Hehe, jeg hørte kommentaren din om at det svei å bli grusa av jente i G.R.A.W, men tenkte faktisk at det kunne være vår lille hemmelighet. Men koselig av deg å innrømme det selv da :yes:

Jeg kan takke klana mi for god opplæring :love:

Lenke til kommentar
høres ut som noen på sossen og tigge etter till penger , eller kutte ned på unødvendig penge bruk :/

6251579[/snapback]

6251583[/snapback]

Da er vi to.

6251587[/snapback]

Da er vi tre.

6251606[/snapback]

da er vi fire :p

jeg bruker være blakk ca 1 uke etter lønn , men heldig vis har dama øknomistyring her i huset , så jeg må sette inn meste parten av lønna mi på en konto som har auto trekk på alle regninger .

Lenke til kommentar

6251579[/snapback]

6251583[/snapback]

Da er vi to.

6251587[/snapback]

Da er vi tre.

6251606[/snapback]

da er vi fire :p

6251673[/snapback]

Fem :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer