Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken hardware film? Update me?

PS: JO, problemet med Amerika er dumhet.. hvertfall i de mer sørlige stater..

6250567[/snapback]

Vet du hva det dummeste er med de dumme amerikanerne? Alle de dumme generaliseringene. Er du ikke enig i at generaliseringer er dumme?

:)

6250586[/snapback]

Godt mulig det, men når man ser hvor mye rart som blir pumpet ut av det landet, er det vanskelig å ikke generalisere! :)

Lenke til kommentar

Det krøp nettopp en særdeles stor edderkopp på veggen ved PCen. Jeg drepte den flere ganger. Og så kastet jeg den ut vinduet, og det fortjente den. Dette minner meg på det miserable faktum at jeg en eller annen gang må vaske rommet.

Lenke til kommentar
It aint me! it aint me! Im no millionairs son! It aint me! it aint me! Im no fortunate son!

..

Noen som vet hvilken sang? :D

6250664[/snapback]

Jeg tror jaggu meg det er Fortunate Son av CCR.

MEN NÅ, SAMTIDIG SOM SOLA STÅR OPP, HAR JEG ENDELIG SLØRVA FERDIG NOTATENE TIL ENGELSKFOREDRAGET JEG SKAL HOLDE OM FRANK HERBERT I DAG! Kk byebye.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Hvilken hardware film? Update me?

PS: JO, problemet med Amerika er dumhet.. hvertfall i de mer sørlige stater..

6250567[/snapback]

Vet du hva det dummeste er med de dumme amerikanerne? Alle de dumme generaliseringene. Er du ikke enig i at generaliseringer er dumme?

:)

6250586[/snapback]

Godt mulig det, men når man ser hvor mye rart som blir pumpet ut av det landet, er det vanskelig å ikke generalisere! :)

6250605[/snapback]

Jeg synes ikke det er spesielt vanskelig. Folk flest som er noenlunde oppegående klarer å unngå generaliseringer til tross for mediepåvirkning og fremmedfrykt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...