Søppelsveitt Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Bah...det var utrolig kjedelig å komme tilbake til jobb og dårlig vær etter 2 uker med fest og morro på Rhodos Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Verdi over 200 med frakt, mener jeg. Og jo, prisene er uten moms. Det står svart på hvitt på siden. 6250368[/snapback] Selvfølgelig er de uten norsk moms, de er jo lokalisert i Danmark. Men fortollingen gjøres etter handel, ved hjelp av Posten, andre fraktfirma eller deg selv på nett, og legges dermed ikke inn i prisen. Om en vare koster 199,- etter tollvesenets satser på valuta (Nå viser playx i norske kroner, så det spiller ingen rolle her) og frakten 30,- så er ikke varen tollpliktig, fordi det beregnes ut fra varens verdi eksludert fraktkostnader. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Tror jeg skal vurdere å legge meg nå, skal på skolen i morgen Tre harde dager med film-titting, studietimer og øvingsdager til eksamen som jeg ikke kommer opp i. Det er en tøff jobb, men noen må gjøre den. Så er det sommerferie. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Tror jeg skal vurdere å legge meg nå, skal på skolen i morgen Tre harde dager med film-titting, studietimer og øvingsdager til eksamen som jeg ikke kommer opp i. Det er en tøff jobb, men noen må gjøre den. Så er det sommerferie. 6250421[/snapback] vet du hva...nå er du øverts på "de jeg skal drepe før sommeren" listen. bare så du vet det lissom Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Når Dahl er kilden din for sexhistorier, så har du synket rimelig lavt. 6250392[/snapback] You got to love that guy. Svamp gjettet riktig. Fingrene mine var på fjernkontrollen for å øke volumet så jeg slapp å høre på knottinga på mobilen. 6250405[/snapback] Skrev jeg faktisk synket? Jeg kan ikke tro at jeg ligger på grensen til en 6er, med slike tabber. Forhåpentligvis bare en glipp grunnet søvnmangel. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ja. Jeg er så seksuelt desperat for tiden at jeg gir meg hen til historier om Dahl og hans mobilavhengige pike. 6250381[/snapback] Jaha? Hva med kjæresten din du var så trofast mot gjennom hele russetida? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Lite søvn her i gården. Får lese en artikkel i ViMenn og så prøve å sove litt. Bah, sulten... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ja. Jeg er så seksuelt desperat for tiden at jeg gir meg hen til historier om Dahl og hans mobilavhengige pike. 6250381[/snapback] Jaha? Hva med kjæresten din du var så trofast mot gjennom hele russetida? 6250431[/snapback] Det går bra med han? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det går bra med han? 6250435[/snapback] Hva skjedde med dere to da? Eller er du bare seksuelt frustrert fordi du ikke har fått sex på 24 timer? Livet er hardt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 24 timer??! Prøv 4 måneder!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er det en egen aksjer/børs kategori her på forumet.Hvis så: Hvor? Hvis ikke: Hvorfor? Det burde være en! Er lei alle taperne på Hegnar.no. 6250396[/snapback] Spør pent i tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Verdi over 200 med frakt, mener jeg. Og jo, prisene er uten moms. Det står svart på hvitt på siden. 6250368[/snapback] Selvfølgelig er de uten norsk moms, de er jo lokalisert i Danmark. Men fortollingen gjøres etter handel, ved hjelp av Posten, andre fraktfirma eller deg selv på nett, og legges dermed ikke inn i prisen. Om en vare koster 199,- etter tollvesenets satser på valuta (Nå viser playx i norske kroner, så det spiller ingen rolle her) og frakten 30,- så er ikke varen tollpliktig, fordi det beregnes ut fra varens verdi eksludert fraktkostnader. 6250416[/snapback] Jaok. Tok visst feil akkurat der. Poenget er at vareprisene er listet uten moms. Det er helt rett av dem siden de er danske, for all del, men det får dem til å virke billigere enn de er Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Når Dahl er kilden din for sexhistorier, så har du synket rimelig lavt. 6250392[/snapback] You got to love that guy. Svamp gjettet riktig. Fingrene mine var på fjernkontrollen for å øke volumet så jeg slapp å høre på knottinga på mobilen. 6250405[/snapback] Skrev jeg faktisk synket? Jeg kan ikke tro at jeg ligger på grensen til en 6er, med slike tabber. Forhåpentligvis bare en glipp grunnet søvnmangel. 6250428[/snapback] Y ligger ved siden av U... Du er tilgitt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 De er jo relativt billige så lenge man holder seg til tilbudene og kampanjene de kjører (under 200,- mao.), siden de deler opp forsendelsene for å smyge seg rundt regelverket. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 24 timer??! Prøv 4 måneder!! 6250460[/snapback] Ser deg og dobler. (Til 8 måneder altså) ''The problem with America is stupidity. [...]" Nei. The problem with America is at alle jentene som ikke er helt forferdelig stygge er helt forferdelig teite. Og såklart 21-årsgrensen på å gå ut Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 God natt alle sammen! Kozz og nuzz til alle som vil ha. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Her er alt ved det vanlige ser jeg. Hvordan gikk turen i dag bfisk? Sitter selv og leser til eksamen, som jeg nå har gjort de siste tre-fire ukene. Begynner å bli drittlei for å si det mildt. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er det noen som vet hvordan det går med HW-filmen? Syns det begynner å bli en stund siden sist jeg hørte noe om den. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 24 timer??! Prøv 4 måneder!! 6250460[/snapback] Ser deg og dobler. (Til 8 måneder altså) 6250529[/snapback] Mehhhhhhhhhhhhhhhh. Snart 18 år her. ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvilken hardware film? Update me? PS: JO, problemet med Amerika er dumhet.. hvertfall i de mer sørlige stater.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg