Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette 5nn3egget er 26det, F+rste0ann t53 å f5nne 4t hv6rdan det er 26det får en 23e0, :)

6011863[/snapback]

Du skriver paa en baerbar, og har aktivert num-lock, med det numeriske tastaturet midt paa tastaturet. Finn ut hvordan du desaktiverer num lock, det varierer sterkt fra maskin til maskin.

6011914[/snapback]

Hehe, jeg vet hvordan jeg gjør det.

 

Jeg skrev det i koder og førstemann som dekoder det får det som står der. :)

Lenke til kommentar

Jeg trodde support var lov i og med at det kun stod ingen spam i tittelen :) , men da hører jeg heller i "Visuell Kreativitet".

 

Jeg hater også rot, men jeg hater også å rydde. Men, jeg tvinger meg til å utføre denne aktiviteten 1 gang i måneden eller to. Er kjedelig å ha med damer og kompiser hjem når det står 614 tallerkener, glass, kniver og gafler samt slengt masse klær på gulvet.

Lenke til kommentar
Jeg trodde support var lov i og med at det kun stod ingen spam i tittelen  :) , men da hører jeg heller i "Visuell Kreativitet".

 

Jeg hater også rot, men jeg hater også å rydde. Men, jeg tvinger meg til å utføre denne aktiviteten 1 gang i måneden eller to. Er kjedelig å ha med damer og kompiser hjem når det står 614 tallerkener, glass, kniver og gafler samt slengt masse klær på gulvet.

6011925[/snapback]

Mamma har gitt hushjelpen streng beskjed om å ta med alt som står av kopper og glass inne på rommet mitt. Også kjører hun termokoppen jeg bruker til cola light i maskinen, og det legger seg vann "inni" koppen, mellom det inni og det utenpå, vanskelig å forklare.

 

Småirriterende ihvertfall, for jeg holder det ganske så ryddig og har sjeldent mer enn tre kopper og glass stående, og i såfall er det jo fordi de er blitt brukt til forskjellig ting..

Lenke til kommentar
Jeg trodde support var lov i og med at det kun stod ingen spam i tittelen  :) , men da hører jeg heller i "Visuell Kreativitet".

 

Jeg hater også rot, men jeg hater også å rydde. Men, jeg tvinger meg til å utføre denne aktiviteten 1 gang i måneden eller to. Er kjedelig å ha med damer og kompiser hjem når det står 614 tallerkener, glass, kniver og gafler samt slengt masse klær på gulvet.

6011925[/snapback]

Mamma har gitt hushjelpen streng beskjed om å ta med alt som står av kopper og glass inne på rommet mitt. Også kjører hun termokoppen jeg bruker til cola light i maskinen, og det legger seg vann "inni" koppen, mellom det inni og det utenpå, vanskelig å forklare.

 

Småirriterende ihvertfall, for jeg holder det ganske så ryddig og har sjeldent mer enn tre kopper og glass stående, og i såfall er det jo fordi de er blitt brukt til forskjellig ting..

6011941[/snapback]

En termokopp fungerer vel daarlig med vann der det skal vaere vakuum :wee: Termoser fungerer jo som kjent med prinsippet at hvis det ikke er luft, ledes ikke varme. Vann er dog en svaert fin varmeleder, saa termokoppen din fungerer nok daarlig.

Lenke til kommentar
Også kjører hun termokoppen jeg bruker til cola light i maskinen, og det legger seg vann "inni" koppen, mellom det inni og det utenpå, vanskelig å forklare.

6011941[/snapback]

 

Da har du en dårlig termokopp. En god termokopp har ingen sprekker det kan sive vann/luft inn eller ut av.

Lenke til kommentar
En termokopp fungerer vel daarlig med vann der det skal vaere vakuum :wee: Termoser fungerer jo som kjent med prinsippet at hvis det ikke er luft, ledes ikke varme. Vann er dog en svaert fin varmeleder, saa termokoppen din fungerer nok daarlig.

6011965[/snapback]

Det gjør den sikkert, men er nå kjekt fordi den er stor og fordi det ikke ser ut som jeg drikker cola lange veier ihvertfall, jeg kan jo late som jeg drikker sunnere ting. Bruker alltid isbiter oppi cola light'en uansett, så termoeffekten gir jeg vel mer f i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...