cre8ive Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 God kveld, alla ihopa! :!: M.I. går på tv2. Kan kvelden bli bedre? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Det er ingen som vil kjøpe historien våres Patrick.... 6011777[/snapback] Fordi den suger. 6011793[/snapback] Du var med i den.... 6011796[/snapback] Kekekekeke Du skjoente meg ikke du. Jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 KekekekekeDu skjoente meg ikke du. Jeg kjeder meg 6011904[/snapback] Haha! Nå tok jeg den. :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Dette 5nn3egget er 26det, F+rste0ann t53 å f5nne 4t hv6rdan det er 26det får en 23e0, 6011863[/snapback] Du skriver paa en baerbar, og har aktivert num-lock, med det numeriske tastaturet midt paa tastaturet. Finn ut hvordan du desaktiverer num lock, det varierer sterkt fra maskin til maskin. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Supportinnlegg fjernet. Les førsteinnlegg så skjønner dere hvorfor. Og med ett var jeg del av SO5 Jaja, er bare for meg å slette om litt. 6011893[/snapback] Han må nok skaffe seg et mastercard først.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Dette 5nn3egget er 26det, F+rste0ann t53 å f5nne 4t hv6rdan det er 26det får en 23e0, 6011863[/snapback] Du skriver paa en baerbar, og har aktivert num-lock, med det numeriske tastaturet midt paa tastaturet. Finn ut hvordan du desaktiverer num lock, det varierer sterkt fra maskin til maskin. 6011914[/snapback] Hehe, jeg vet hvordan jeg gjør det. Jeg skrev det i koder og førstemann som dekoder det får det som står der. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg trodde support var lov i og med at det kun stod ingen spam i tittelen , men da hører jeg heller i "Visuell Kreativitet". Jeg hater også rot, men jeg hater også å rydde. Men, jeg tvinger meg til å utføre denne aktiviteten 1 gang i måneden eller to. Er kjedelig å ha med damer og kompiser hjem når det står 614 tallerkener, glass, kniver og gafler samt slengt masse klær på gulvet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg trodde support var lov i og med at det kun stod ingen spam i tittelen , men da hører jeg heller i "Visuell Kreativitet". Jeg hater også rot, men jeg hater også å rydde. Men, jeg tvinger meg til å utføre denne aktiviteten 1 gang i måneden eller to. Er kjedelig å ha med damer og kompiser hjem når det står 614 tallerkener, glass, kniver og gafler samt slengt masse klær på gulvet. 6011925[/snapback] Mamma har gitt hushjelpen streng beskjed om å ta med alt som står av kopper og glass inne på rommet mitt. Også kjører hun termokoppen jeg bruker til cola light i maskinen, og det legger seg vann "inni" koppen, mellom det inni og det utenpå, vanskelig å forklare. Småirriterende ihvertfall, for jeg holder det ganske så ryddig og har sjeldent mer enn tre kopper og glass stående, og i såfall er det jo fordi de er blitt brukt til forskjellig ting.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Dette innlegget er kodet, Førstemann til å finne ut hvordan det er kodet får en klem Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Dette innlegget er kodet, Førstemann til å finne ut hvordan det er kodet får en klem 6011943[/snapback] Noe med at du er tørst Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Dette innlegget er kodet, Førstemann til å finne ut hvordan det er kodet får en klem 6011943[/snapback] *klemme på* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Dette innlegget er kodet, Førstemann til å finne ut hvordan det er kodet får en klem 6011943[/snapback] Noe med at du er tørst 6011952[/snapback] *drikke cola* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg trodde support var lov i og med at det kun stod ingen spam i tittelen , men da hører jeg heller i "Visuell Kreativitet". Jeg hater også rot, men jeg hater også å rydde. Men, jeg tvinger meg til å utføre denne aktiviteten 1 gang i måneden eller to. Er kjedelig å ha med damer og kompiser hjem når det står 614 tallerkener, glass, kniver og gafler samt slengt masse klær på gulvet. 6011925[/snapback] Mamma har gitt hushjelpen streng beskjed om å ta med alt som står av kopper og glass inne på rommet mitt. Også kjører hun termokoppen jeg bruker til cola light i maskinen, og det legger seg vann "inni" koppen, mellom det inni og det utenpå, vanskelig å forklare. Småirriterende ihvertfall, for jeg holder det ganske så ryddig og har sjeldent mer enn tre kopper og glass stående, og i såfall er det jo fordi de er blitt brukt til forskjellig ting.. 6011941[/snapback] En termokopp fungerer vel daarlig med vann der det skal vaere vakuum Termoser fungerer jo som kjent med prinsippet at hvis det ikke er luft, ledes ikke varme. Vann er dog en svaert fin varmeleder, saa termokoppen din fungerer nok daarlig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Dette innlegget er kodet, Førstemann til å finne ut hvordan det er kodet får en klem 6011943[/snapback] *klemme på* 6011955[/snapback] *kurr kurr raWr* Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Også kjører hun termokoppen jeg bruker til cola light i maskinen, og det legger seg vann "inni" koppen, mellom det inni og det utenpå, vanskelig å forklare. 6011941[/snapback] Da har du en dårlig termokopp. En god termokopp har ingen sprekker det kan sive vann/luft inn eller ut av. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 *Ønske seg hushjelp* Even jobber og går på skole på hverdagene og i helgene er han på fest, henger her eller gjør noe annet fornuftig, så da gidder han ikke å bruke den resterende fritiden på å rydde. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 En termokopp fungerer vel daarlig med vann der det skal vaere vakuum Termoser fungerer jo som kjent med prinsippet at hvis det ikke er luft, ledes ikke varme. Vann er dog en svaert fin varmeleder, saa termokoppen din fungerer nok daarlig. 6011965[/snapback] Det gjør den sikkert, men er nå kjekt fordi den er stor og fordi det ikke ser ut som jeg drikker cola lange veier ihvertfall, jeg kan jo late som jeg drikker sunnere ting. Bruker alltid isbiter oppi cola light'en uansett, så termoeffekten gir jeg vel mer f i. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Rydder opp i mp3 mappa mi fra TG jeg, er så ufattelig mye dårlig elektronika ute å går.. Søkte på .mp3 dagen før jeg dro, og lasta ned alt! ^^ Går igjennom nå! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 --Ting--- 6011982[/snapback] Det må være mye piss :!: Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Hva om du bare får faren din til å kjøpe deg en vanlig stor kopp til å ha cola lighten din oppi. Han kan sikkert skaffe en med det amerikanske flagget på, direkte fra Thaiwan. Endret 29. april 2006 av BeFs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg