Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehehe.... MAMMA  :p  :innocent:

6249253[/snapback]

Hva får deg til å tro at hun ikke vet det allerede? :tease:

Camilla er den "snille" tvillingen, min tvilling... Syntes det var noe muffins der ja. Hehe

6249262[/snapback]

Snill? I'm bad as hell :cool:

Lenke til kommentar

Er du hjemme, Herr Brun?

--

Jeg har vært i Elverum på orienteringsløp i helga. Det var gøy. Men litt for flatt etter min smak.

Så en 12.7-rødplast for første gang. Den var stor.

Spiste på Peppes to ganger.

Faren til en som var med dreit meg ut mange ganger. Han kalte alle servitrisene han så for Petrine, og så når de kom bort så kom han alltid med en eller annen dum påstand om dem og skyldte på meg. Dessuten skulle han kjøpe barnemeny til meg (i uniform) og så ville han ha senilmeny til seg. En halv pølse. Og av alle ting ville han ha bakt potet i en pølsekiosk. Sogninger på østlandet :p

Lenke til kommentar
Sin City er helt ubeskrivelig fantastisk :love:

6250145[/snapback]

Korrekt. Jeg så Sin City for 5. gang i dag. Fortsatt like slitesterk. Hvorvidt jenta ved siden av meg likte filmen skal jeg ikke uttale meg om, men jeg kan iallefall si at hun må ha brukt minst 100 kroner på å sende meldinger i løpet av de to timene filmen varer.

Lenke til kommentar
Er det verd å bruke 80 kr på å se X-men i morgen, når jeg har dårlig økonomi fra før? Eller burde jeg heller bruke pengene på kebab?

6250256[/snapback]

Egentlig ikke > X-men > kebab

6250269[/snapback]

X-men 3 var dritbra da. :wee: Definitivt bedre enn kebab

Lenke til kommentar
Korrekt. Jeg så Sin City for 5. gang i dag. Fortsatt like slitesterk. Hvorvidt jenta ved siden av meg likte filmen skal jeg ikke uttale meg om, men jeg kan iallefall si at hun må ha brukt minst 100 kroner på å sende meldinger i løpet av de to timene filmen varer.

6250251[/snapback]

Åh herregud, hvorfor bare gikk hun ikke da istedenfor å kjede seg til døde?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...