Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden support ikke er forbudt lenger  :D  :

 

 

Ingen her inne som kan anbefale meg et tegnebrett?Har skjønt at Wacom er tingen, men er veldig usikker på størrelsen. Holder A6 eller må jeg ned på A5/a4?  1000-1500 kronasjer sånn ca, men kan fint gå over hvis jeg "må"  :)

6011824[/snapback]

det var jeg som skremte forumets farligeste avatar til døde :)

Lenke til kommentar

Hvilken historie? Jeg er forvirra.

 

Rommet mitt ser ut som et bomba polsk horehus. Riktignok er det et polsk horehus til vanlig, men kleshaugene på gulvet og på senga har vokst seg faretruende store. Ikke vet jeg hva for noe skummelt som kan skjule seg i de haugene...

Lenke til kommentar
Hvilken historie? Jeg er forvirra.

 

Rommet mitt ser ut som et bomba polsk horehus. Riktignok er det et polsk horehus til vanlig, men kleshaugene på gulvet og på senga har vokst seg faretruende store. Ikke vet jeg hva for noe skummelt som kan skjule seg i de haugene...

6011860[/snapback]

Jeg hater rot, hvordan klarer folk å slenge klær på gulvet? Hva med å kjøpe kleshengere?

Lenke til kommentar
Hvilken historie? Jeg er forvirra.

 

Rommet mitt ser ut som et bomba polsk horehus. Riktignok er det et polsk horehus til vanlig, men kleshaugene på gulvet og på senga har vokst seg faretruende store. Ikke vet jeg hva for noe skummelt som kan skjule seg i de haugene...

6011860[/snapback]

 

Jeg ryddet mitt igår, så det gikk fra et polsk horehus til et litt mer ryddig horehus.

Lenke til kommentar
Hvilken historie? Jeg er forvirra.

 

Rommet mitt ser ut som et bomba polsk horehus. Riktignok er det et polsk horehus til vanlig, men kleshaugene på gulvet og på senga har vokst seg faretruende store. Ikke vet jeg hva for noe skummelt som kan skjule seg i de haugene...

6011860[/snapback]

Jeg hater rot, hvordan klarer folk å slenge klær på gulvet? Hva med å kjøpe kleshengere?

6011870[/snapback]

 

Samme her, alt mulig andre ting enn klærne mine ligger på gulvet.

Man har da skap. :wee:

 

btw, var og shoppet i dag, kjøpte

[*] 1 stk. hvit linbukse

[*] 3 stk. hvit langarmet gensere (en i rosa, en i lyseblå og en i hvit)

[*] Hvite joggesko, Puma

[*] (Og noen undiker.) :)

Lenke til kommentar
Dette 5nn3egget er 26det, F+rste0ann t53 å f5nne 4t hv6rdan det er 26det får en 23e0, :)

6011863[/snapback]

har du fått hjerneskade?

6011873[/snapback]

Inlegget er skrevet i kode. :)

6011876[/snapback]

dette innlegget er det første (?) til å finne ut hvordan det er det for en (?)

6011885[/snapback]

 

Nesten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...