Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Nå har vi som er på lan her tatt en "Liten" tur i skogen på ca en halvtime. Inn i dypeste skauen der noen av oss aldri har vært før. VI skremte fan meg vettet av to stk nå. :D

To av oss andre stakk ut på en sidesti innerst i skogen og løp foran oss andre på en paralell sti. Så ventet de der til resten kom og skremte livskjiten ut av dem.

Fan, så morsomt... :D

Ferskt bilde fra turen:

DSC00114.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har vi som er på lan her tatt en "Liten" tur i skogen på ca en halvtime. Inn i dypeste skauen der noen av oss aldri har vært før. VI skremte fan meg vettet av to stk nå. :D

To av oss andre stakk ut på en sidesti innerst i skogen og løp foran oss andre på en paralell sti. Så ventet de der til resten kom og skremte livskjiten ut av dem.

Fan, så morsomt... :D

Ferskt bilde fra turen:

http://i9.photobucket.com/albums/a58/mariuse/DSC00114.jpg

6244174[/snapback]

Sounds like fun. :D

Jeg sitter å lurer på om jeg skal legge meg. Begynner faktisk å bli trøtt, til tross for at jeg våkna kl 5 i ettermiddag. :p *kremt*

Lenke til kommentar
adios kamerat :) keep on puffin, im outta here :p

6244250[/snapback]

hadde det bare vært no å puffe så :p

Fikk selfølgelig ikke sove, og hadde ikke nattings, så da blei det full propell og jeg vaska badet :p... så får han jeg bor sammen med ta stua...

det er ekkelt å vaske bak doen :ermm:

Lenke til kommentar
Ah! Sett "See no evil". Sykt ekkel :ohmy:

det er ekkelt å vaske bak doen ermm.gif

Quoted for truth.

6244311[/snapback]

Nei nå må dere jaggu meg gi dere. Ekkelt er å skyte ei purke i hodet, for så å gli på ei kuruke å tryne med fjeset først midt i såret etterpå. DET er ekkelt ... en do er da ingenting. Haha!

Edit: Mengder med torleifs!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Ah! Sett "See no evil". Sykt ekkel :ohmy:

det er ekkelt å vaske bak doen ermm.gif

Quoted for truth.

6244311[/snapback]

Nei nå må dere jaggu meg gi dere. Ekkelt er å skyte ei purke i hodet, for så å gli på ei kuruke å tryne med fjeset først midt i såret etterpå. DET er ekkelt ... en do er da ingenting. Haha!

Edit: Mengder med torleifs!

6244312[/snapback]

enig at det er ganske ekkelt også, men det var meget ekkelt bak min do nå... har ikke bildebevis, da jeg lukka øya og vaska det bort så fort som mulig :)

Lenke til kommentar
mornings Bundy... har selv ikke lagt meg enda...eller la meg å satte på Uno, men sovna ikke...så nå er det noen kopper kaffe og HW som står på lista...

Aksel Hennie = tyster

6244413[/snapback]

Ta deg en sovepille også legge deg.

6244419[/snapback]

nææhh..er for ''seint'' å legge seg nå, da bare våkner jeg om 12 timer og sitter i samma fella :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
I helvete... Fri i dag, men jeg glemte selvfølgelig å skru av alarmen på mobilen. >.<

6244444[/snapback]

Trenger ikke stå opp selvom alarmen ringer ;)

6244448[/snapback]

Har du Siemens-vibrator og Schnappi på monstervolum, har du ikke mye valg.. ;)

Lenke til kommentar
I helvete... Fri i dag, men jeg glemte selvfølgelig å skru av alarmen på mobilen. >.<

6244444[/snapback]

Trenger ikke stå opp selvom alarmen ringer ;)

6244448[/snapback]

Har du Siemens-vibrator og Schnappi på monstervolum, har du ikke mye valg.. ;)

6244450[/snapback]

Hvis du har Schnappi på telefonen, så fortjener du å våkne så tidlig på en fridag.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hvis du har Schnappi på telefonen, så fortjener du å våkne så tidlig på en fridag.

6244453[/snapback]

Har Schnappi på telefonen i den hensikt å ha noe jeg våkner lett til. Alternativet var noen lyder jeg spilte inn mens jeg tråkka kjempesakte på en gammel trimsykkel, men den skjærer seg gjennom vegger.

Som ringetone har jeg Yoshi's Island stage one. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...