Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Få deg en ekstrajobb du kan gjøre når som helst? Lese et ekstra fag? Du trenger ikke å se film vettu.

Det er da bare koselig å nyte litt fri og se på film?

Man jobber jo slik at man skal kunne nyte fritiden sin, det er ikke særlig mye vits i å jobbe hvis man ikke har tid til å bruke pengene sier nå jeg.

6242951[/snapback]

Hallo? Hvis du skal tjene penger så det holder kan man ikke bare ta fri annenhver helg.

6242991[/snapback]

Penger er ikke alt i verden, Joachim. Penger er drit, det skaper bare slasker som deg, og diverse andre. Penger styrer masse, og det liker ikke jeg.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Penger er ikke alt i verden, Joachim. Penger er drit, det skaper bare slasker som deg, og diverse andre. Penger styrer masse, og det liker ikke jeg.

6243011[/snapback]

Penger er ikke alt, men det er ikke kjærlighet, vennskap, god jobb, god helse eller en stor DVD-samling heller. Alle disse tingene sammen, derimot, utgjør "alt".

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Jeg har fått et nytt syn på livet.

Hvis du skal ta fri hver eneste helg og ettermiddag, hvordan skal du da kunne hjelpe de fattige barna i Kenya?

6243033[/snapback]

Skal jeg gi deg enda et nytt syn? Jeg, og de fleste gir faen om barna i Kenya. Det samme ville de ha gjort, om de var som oss. :)

Steffy: "Alt" er en fin blanding.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Jobber vel rundt 40 timer i måneden + skole og litt webdesign- og små-jobber utenom. Har egenetlig godt med penger og føler ikke at det er verdt å ofre masse tid på jobbing, når jeg egentlig tjener nok (vel, man får jo aldri nok :p ). Da bruker jeg heller den tiden på å bruke de pengene jeg allerede har tjent på kino o.l. Sitter ofte igjen med noen lapper i slutten av måneden som jeg da sparer.

Lenke til kommentar

Hvis du skal ta fri hver eneste helg og ettermiddag, hvordan skal du da kunne hjelpe de fattige barna i Kenya?

6243033[/snapback]

Skal jeg gi deg enda et nytt syn? Jeg, og de fleste gir faen om barna i Kenya. Det samme ville de ha gjort, om de var som oss. :)

6243049[/snapback]

Jeg synes veldig synd på dem jeg, og er villig til å gi dem noen hundrelapper nå og da. Hvis jeg skal ta fri hver helg kan jeg glemme å ha råd til "noen hundrelapper der, noen tusenlapper der".

Penger vokser ikke på trær.

Lenke til kommentar

6243033[/snapback]

6243049[/snapback]

Jeg synes veldig synd på dem jeg, og er villig til å gi dem noen hundrelapper nå og da. Hvis jeg skal ta fri hver helg kan jeg glemme å ha råd til "noen hundrelapper der, noen tusenlapper der".

6243056[/snapback]

Jeg gir langt faen i om du har penger til barna i Kenya, eller ikke. Jeg skulle likt å se deg være der nede, i samme posisjon. Dessuten, du en veldig fin signatur om du faktisk mener det du sier. Motsigelse? Nei, ikke i det hele tatt. Om du mener du er bedre enn noen, hvorfor i huleste hjelper du de da?
Lenke til kommentar

Barna i Kenya bryr seg ikke om meg, hvorfor skal jeg bry meg om dem?

Fra spøk til Halvor...

Jeg kan gi penger til u-hjelp, selv om jeg ikke er millionær/milliardær/trillionær/gogonplexionær. Har fint råd til å ofre en hundrings eller to til veldedighet :)

Lenke til kommentar

Ord.

jaja, da var det på tide og legge seg, god natt til :

H4ngm4N, EvoZ, Hylo, DurinVIII, master air, DanielKorshar, Newt32, DJ_Dark, Spazz, ehs5, Shikaru, fredrikrb, kaiern, Bundy.

6243014[/snapback]

God natt!

Jeg blir vel sittende våken en god stund til kan jeg tenke meg. :)

Lenke til kommentar
Jeg kan gi penger til u-hjelp, selv om jeg ikke er millionær/milliardær/trillionær/gogonplexionær. Har fint råd til å ofre en hundrings eller to til veldedighet  :)

6243080[/snapback]

Når du også skal betale vaskehjelpen din lønn, kjøpe nye klær og betale mobilregningen din?

Millionene går jævlig fort, har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar
Jeg kan gi penger til u-hjelp, selv om jeg ikke er millionær/milliardær/trillionær/gogonplexionær. Har fint råd til å ofre en hundrings eller to til veldedighet  :)

6243080[/snapback]

Når du også skal betale vaskehjelpen din lønn, kjøpe nye klær og betale mobilregningen din?

6243108[/snapback]

Du er faen meg slask når du ikke vasker selv!

EDIT: du er seint ute i kveld leif!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

6243080[/snapback]

6243108[/snapback]

Vaskehjelpen din er sannsynligvis overbetalt, nye klær er oppskrytt og mobilregningenen dine må være skyhøye. Du kan ikke disponere penger gutt, gi de bort istedet for å være slaskete og "overklasse".

Satt overklasse i gåseøyne fordi du er faen meg ikke overklasse. :)

Jeg kalte deg gutt, istedet for Barbie, Stephanie, Klara, Line, Mrs. Jokke eller Anette. Ta det som et kompliment.

Jeg begynner å bli soft. :(

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

6243056[/snapback]

Jeg foretrekker å finne å finne en metode som fungerer i steden for å prøve og kjøpe fri samvittigheten min med jevne mellomrom.

Når det gjelder dette har jeg mer tro på å la være å donere noe. Billigere er det også.

Lenke til kommentar

6243080[/snapback]

6243108[/snapback]

Rydder selv, holder mobilregningen på et anstendig nivå og har et vanlig klesbudsjett. I tillegg klarer jeg å ofre noen hundringser til Kenya, Zimbabwe og andre land jeg har vansker for å uttale. Millionene går ikke jævlig fort her i gården :p

Kan vel også nevne at mye å u-hjelp pengene går til alt annet en sultende barn med aids og malaria. Mye forsvinner i transport, administrasjon og til presidentens nye Mercedes.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...