Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
B|real, hvis du kjeder deg så mye kan du skrive et par siders sammendrag om nettverk og topologier for meg som jeg kan ha på eksamen ^^

6241504[/snapback]

Sure...ferdig snart =)

6241647[/snapback]

hehe du mente det ironisk, eller hva?

eller sitter du faktisk å skriver? :dontgetit:

fant netopp ut jeg ike trengte å levere de sammendraga før fredag å ikke tirsdag som jeg trodde :D

så slipper jeg å sitte på LAN å skrive dem :)

Lenke til kommentar

Til mitt forsvar skal det sies at jeg bor seks tidssoner vest for de fleste av dere, da. Men likevel. Klokka er 14:49 her og jeg har gjort temmelig nøyaktig ikke en dritt hele helga. Kanskje jeg skal spise litt frokost og ta en dusj og stikke bort på skolen og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Til mitt forsvar skal det sies at jeg bor seks tidssoner vest for de fleste av dere, da. Men likevel. Klokka er 14:49 her og jeg har gjort temmelig nøyaktig ikke en dritt hele helga. Kanskje jeg skal spise litt frokost og ta en dusj og stikke bort på skolen og se hva som skjer.

6241819[/snapback]

Ok, greit, du vinner ;)

Lurer på om jeg skal teste Windows Vista jeg...

Lenke til kommentar

6241819[/snapback]

Ok, greit, du vinner ;)

Lurer på om jeg skal teste Windows Vista jeg...

6241852[/snapback]

Er det så lurt hvis du sitter på jobb?
Lenke til kommentar
ei i klassen ba meg med på fest i kveld, men jeg kan ikke pga føkka busstider, er et stykke unna. BRENN I INNERSTE HELVETE JÆVLA BUSSFAEN! :realmad:

ah, godt å få ut.

6241865[/snapback]

lol, seier du...einaste busser som går hos oss er 06.00, 06.30 og 16.00 ... ellers så er det skole busser ( 08.00 og 14.10 ) :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...