Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Det er det de gjør på Rådhusplassen i Oslo, og hver dag står skaterne og feier det vekk igjen :p ...evig krig, men det funker nok bedre hos deg, med tanke på at de sannsynligvis ikke begynner å feie oppkjørselen din :)

6241090[/snapback]

Det er jo deres oppkjørsel også, siden faren til kid'en er huseieren min. Men jeg kan hive grus hver natt jeg om det holder de fra å lage lyder som får hjertet mitt til å buldre fordi jeg er så sinna

6241104[/snapback]

ahh skjønner, da er det litt værre, men det er jo verdt forsøket :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er lov å bråke før klokken 11, tror jeg. Men det er vel rød dag i dag, så jeg er ikke sikker.

6241106[/snapback]

Jeg driter en lang i hva som er lov eller ikke. Når man har en konstant irritasjon utenfor vinduet sitt i lang tid blir man irritert. Når jeg i tillegg ikke får ha hunden min boende hos meg fordi de "ikke vil plage naboene med lyd" til tross for at de aldri har forsøkt å la meg ha hund og dermed ikke vet om den ville bråke, så har de en unge som bråker mer enn en hund noensinne ville klart .

Det er det som gjør meg så sinna. Dessuten vasker de klær om natta, og i vinter drev de å slipa parketten rett over huet på meg sent og tidlig (og også etter 12 om natta)

Jeg klarer ikke å si noe til de fordi jeg hater de så intenst og de er idiot . Jeg kommer bare til å begynne å grine

Lenke til kommentar
Det er lov å bråke før klokken 11, tror jeg. Men det er vel rød dag i dag, så jeg er ikke sikker.

6241106[/snapback]

Jeg driter en lang i hva som er lov eller ikke. Når man har en konstant irritasjon utenfor vinduet sitt i lang tid blir man irritert. Når jeg i tillegg ikke får ha hunden min boende hos meg fordi de "ikke vil plage naboene med lyd" til tross for at de aldri har forsøkt å la meg ha hund og dermed ikke vet om den ville bråke, så har de en unge som bråker mer enn en hund noensinne ville klart .

Det er det som gjør meg så sinna. Dessuten vasker de klær om natta, og i vinter drev de å slipa parketten rett over huet på meg sent og tidlig (og også etter 12 om natta)

Jeg klarer ikke å si noe til de fordi jeg hater de så intenst og de er idiot . Jeg kommer bare til å begynne å grine

6241125[/snapback]

Hørtes ut som noen utrolig dårlig utleiere spør du meg :hrm:

naboen vår hadde en familie som leide hos dem en gang, og de pleide og komme hjem fra jobb med hele fammen klokka ett om nattaog begynte da og lage middag så det stinka curry i hele gata(ikke rasistisk ment) ;)

Lenke til kommentar

6241106[/snapback]

6241125[/snapback]

Skrive formell klage da? Foreldre elsker da jo å gjøre livet litt surt for ungene sine?

Lenke til kommentar

B|real, hvis du kjeder deg så mye kan du skrive et par siders sammendrag om nettverk og topologier for meg som jeg kan ha på eksamen ^^

apropos dette med dårlige utleiere av leiligheter, jeg sitter å irriterer meg over den jævelen som skulle betalt depositumet på 6k, flytta ut for et halvt år siden å har prøvd å ringt og send brev og alt mulig..

sist jeg ringte hadde han gjort noe morsomt, om ikke det var telefonen som klikka da..

men da jeg ringte var det noen som sa hallo (endelig tenkte jeg) å jeg spurte om jeg var kommet til rette plassen, men før jeg viste ordet var jeg satt over til noen andre...

var ei dame som tok telefonen, men hu kunne ikke helt fatte hvem jeg var siden jeg hadde ringt på hennes mobil fra hennes hjemme number!

så ble jeg plutselig satt over enda en gang men var det en fyr som tok telefonen å sa hallo, før jeg rakk å si hallo var jeg satt over enda en gang.

da ga jeg opp å la på...

rart eller hva? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gå ut :?

6241488[/snapback]

Litt vanskelig når man er på jobb..

B|real, hvis du kjeder deg så mye kan du skrive et par siders sammendrag om nettverk og topologier for meg som jeg kan ha på eksamen ^^

6241504[/snapback]

Sure...ferdig snart =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...