b-real Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 *gjeeeeesp* Tror dette kan bli den lengeste arbeidsdagen ever .\ Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) ble bare tull. Linn Christin: løp ut og kjeft på dem for å se hvordan de reagerer. så kommer du tilbake med en rapport. Endret 4. juni 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Nesten akkurat våknet etter en jævli natt på fylla. huff! Men jeg kan trøste meg med taco som frokost Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Død over drittungene som i dette øyeblikk skater, skråler, hyler og bråker i innkjørselen like utenfor vinduene mine De går meg på nervene og jeg er så sinna at jeg snart fyker i taket , men får ikke til å si noe til de for å få de til å gå vekk 6240887[/snapback] Gå ut, slå en av skatebordet. Også kaster du skatebordet etter dem og kjefter. Husk og ta det opp. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Død over drittungene som i dette øyeblikk skater, skråler, hyler og bråker i innkjørselen like utenfor vinduene mine De går meg på nervene og jeg er så sinna at jeg snart fyker i taket , men får ikke til å si noe til de for å få de til å gå vekk 6240887[/snapback] Gå ut, slå en av skatebordet. Også kaster du skatebordet etter dem og kjefter. Husk og ta det opp. 6240964[/snapback] nei, du må filme det og legge det ut på nettet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Død over drittungene som i dette øyeblikk skater, skråler, hyler og bråker i innkjørselen like utenfor vinduene mine De går meg på nervene og jeg er så sinna at jeg snart fyker i taket , men får ikke til å si noe til de for å få de til å gå vekk 6240887[/snapback] Gå ut, slå en av skatebordet. Også kaster du skatebordet etter dem og kjefter. Husk og ta det opp. 6240964[/snapback] nei, du må filme det og legge det ut på nettet 6240973[/snapback] Ah, mente ta opp på film. (og legge ut på nettet) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 spre grus i oppkjørselen, så skal du se at de sliter med å skate Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hjelper sikkert ikke, skatere er alltid så frekke. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 hvor gamle er de sånn ca da? tror du? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hjelper sikkert ikke, skatere er alltid så frekke. 6241014[/snapback] tullprat! Skatere har ett rykte som er utrolig urettferdig. Finner nok like mange frekke folk innenfor hvilken som helst annen sport, skatere er vanlige mennesker de også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Hjelper sikkert ikke, skatere er alltid så frekke. 6241014[/snapback] Er bare å gi dem en på tryne først så er de plutselig ikke så tøff i kjeften. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hjelper sikkert ikke, skatere er alltid så frekke. 6241014[/snapback] Tja. Mange bad boys der ute, men selv en snill gutt som emg har vært aktiv på skatefronten. Man skal ikke dytte alle over samme stup. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kan ikke dra alle skatere under en kam.. selv er jeg en snill skater, eller hva ihvertfall Blir det samme som å si at alle pakistanere er kjeltringer, og alle med litt vett i hue vet at det ikke stemmer =) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hjelper sikkert ikke, skatere er alltid så frekke. 6241014[/snapback] Tja. Mange bad boys der ute, men selv en snill gutt som emg har vært aktiv på skatefronten. Man skal ikke dytte alle over samme stup. 6241040[/snapback] nemlig! Av en eller annen grunn, så trur folk at alle skatere røyker hasj, tægger osv...og det er sikkert noen av dem som gjør det, men av alle de jeg kjenner som skater (som er en del), så er det kanskje bare ett par av dem som driver med tull, og det har jo ingenting med selve skatinga å gjøre... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 hvor gamle er de sånn ca da? tror du? 6241021[/snapback] De er 15 (konfirmert i år) Jeg kan ikke true eller skade de (selv om det frister) for faren til han ene er huseieren min Men grus var en utrolig god ide! De har en haug med grus liggende utenfor her , og i natt kan jeg ta en neve og kaste litt utover den lille plassen hvor jeg hører de best Kjempegod ide! Og neida, de er ikke harsjere og slikt. De er bare stakkarslige taperkids. Han ene som er her mest har prøvd uten hell å lære seg ollie i hagen i snart to år... på tide å gi opp spør du meg... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Men grus var en utrolig god ide! De har en haug med grus liggende utenfor her , og i natt kan jeg ta en neve og kaste litt utover den lille plassen hvor jeg hører de best 6241084[/snapback] Det er det de gjør på Rådhusplassen i Oslo, og hver dag står skaterne og feier det vekk igjen ...evig krig, men det funker nok bedre hos deg, med tanke på at de sannsynligvis ikke begynner å feie oppkjørselen din Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det er det de gjør på Rådhusplassen i Oslo, og hver dag står skaterne og feier det vekk igjen ...evig krig, men det funker nok bedre hos deg, med tanke på at de sannsynligvis ikke begynner å feie oppkjørselen din 6241090[/snapback] Det er jo deres oppkjørsel også, siden faren til kid'en er huseieren min. Men jeg kan hive grus hver natt jeg om det holder de fra å lage lyder som får hjertet mitt til å buldre fordi jeg er så sinna Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det er lov å bråke før klokken 11, tror jeg. Men det er vel rød dag i dag, så jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 hvor gamle er de sånn ca da? tror du? 6241021[/snapback] De er 15 (konfirmert i år) Jeg kan ikke true eller skade de (selv om det frister) for faren til han ene er huseieren min Men grus var en utrolig god ide! De har en haug med grus liggende utenfor her , og i natt kan jeg ta en neve og kaste litt utover den lille plassen hvor jeg hører de best Kjempegod ide! Og neida, de er ikke harsjere og slikt. De er bare stakkarslige taperkids. Han ene som er her mest har prøvd uten hell å lære seg ollie i hagen i snart to år... på tide å gi opp spør du meg... 6241084[/snapback] Få typen din til å snakke med dem, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg