Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Død over drittungene som i dette øyeblikk skater, skråler, hyler og bråker i innkjørselen like utenfor vinduene mine  :cry:

De går meg på nervene og jeg er så sinna at jeg snart fyker i taket , men får ikke til å si noe til de for å få de til å gå vekk  :cry:

6240887[/snapback]

Gå ut, slå en av skatebordet. Også kaster du skatebordet etter dem og kjefter.

Husk og ta det opp.

Lenke til kommentar
Død over drittungene som i dette øyeblikk skater, skråler, hyler og bråker i innkjørselen like utenfor vinduene mine  :cry:

De går meg på nervene og jeg er så sinna at jeg snart fyker i taket , men får ikke til å si noe til de for å få de til å gå vekk  :cry:

6240887[/snapback]

Husk og ta det opp.

6240964[/snapback]

nei, du må filme det og legge det ut på nettet :tease:

Lenke til kommentar

6240887[/snapback]

Husk og ta det opp.

6240964[/snapback]

nei, du må filme det og legge det ut på nettet :tease:

6240973[/snapback]

Ah, mente ta opp på film.

(og legge ut på nettet)

Lenke til kommentar

Kan ikke dra alle skatere under en kam.. :)

selv er jeg en snill skater, eller hva ihvertfall :p

Blir det samme som å si at alle pakistanere er kjeltringer, og alle med litt vett i hue vet at det ikke stemmer =)

Lenke til kommentar
Hjelper sikkert ikke, skatere er alltid så frekke.

6241014[/snapback]

Tja. Mange bad boys der ute, men selv en snill gutt som emg har vært aktiv på skatefronten. Man skal ikke dytte alle over samme stup.

6241040[/snapback]

nemlig!

Av en eller annen grunn, så trur folk at alle skatere røyker hasj, tægger osv...og det er sikkert noen av dem som gjør det, men av alle de jeg kjenner som skater (som er en del), så er det kanskje bare ett par av dem som driver med tull, og det har jo ingenting med selve skatinga å gjøre...

Lenke til kommentar
hvor gamle er de sånn ca da? tror du? :)

6241021[/snapback]

De er 15 (konfirmert i år) Jeg kan ikke true eller skade de (selv om det frister) for faren til han ene er huseieren min

Men grus var en utrolig god ide! De har en haug med grus liggende utenfor her , og i natt kan jeg ta en neve og kaste litt utover den lille plassen hvor jeg hører de best :devil:

Kjempegod ide!

Og neida, de er ikke harsjere og slikt. De er bare stakkarslige taperkids. Han ene som er her mest har prøvd uten hell å lære seg ollie i hagen i snart to år... på tide å gi opp spør du meg...

Lenke til kommentar

Men grus var en utrolig god ide! De har en haug med grus liggende utenfor her , og i natt kan jeg ta en neve og kaste litt utover den lille plassen hvor jeg hører de best  :devil:

6241084[/snapback]

Det er det de gjør på Rådhusplassen i Oslo, og hver dag står skaterne og feier det vekk igjen :p ...evig krig, men det funker nok bedre hos deg, med tanke på at de sannsynligvis ikke begynner å feie oppkjørselen din :)

Lenke til kommentar

Det er det de gjør på Rådhusplassen i Oslo, og hver dag står skaterne og feier det vekk igjen :p ...evig krig, men det funker nok bedre hos deg, med tanke på at de sannsynligvis ikke begynner å feie oppkjørselen din :)

6241090[/snapback]

Det er jo deres oppkjørsel også, siden faren til kid'en er huseieren min. Men jeg kan hive grus hver natt jeg om det holder de fra å lage lyder som får hjertet mitt til å buldre fordi jeg er så sinna

Lenke til kommentar
hvor gamle er de sånn ca da? tror du? :)

6241021[/snapback]

De er 15 (konfirmert i år) Jeg kan ikke true eller skade de (selv om det frister) for faren til han ene er huseieren min

Men grus var en utrolig god ide! De har en haug med grus liggende utenfor her , og i natt kan jeg ta en neve og kaste litt utover den lille plassen hvor jeg hører de best :devil:

Kjempegod ide!

Og neida, de er ikke harsjere og slikt. De er bare stakkarslige taperkids. Han ene som er her mest har prøvd uten hell å lære seg ollie i hagen i snart to år... på tide å gi opp spør du meg...

6241084[/snapback]

Få typen din til å snakke med dem, da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...