Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, nei, nei!

Jeg trodde jeg var ferdig med SO. Jeg trodde jeg skulle slippe å våkne hver morra og lese SO, gå hjem fra skolen hver dag og lese SO, og slipper og ha SO i "Mine Innlegg" hele tiden. Men så begynte jeg å lese gamle innlegg fra SO3-tiden. Med Kathrine. Og alle her som var så hyggelige.

Det er sikkert mange nye ansikter i SO5; det har vel blitt en side eller to siden SO3. Men det er bare koselig, nå er det jo jeg som er newbien her. Jaja, for dere som ikke har sett meg før på forumet: tjenare :fun:

6238615[/snapback]

Hei og hå ja.

Jeg gir blanke i den signaturen din.

Du er ikke bedre enn meg, og ingen andre her på forumet.

6238897[/snapback]

Beklager, men han har rett. Den eneste som kan måle seg med Joachim er Steffy og meg.
Lenke til kommentar
Surfer på mobilens EDGE-tilkopling via blåtann-adapter. Er faktisk ikke så tregt som man skulle trodd.

6239139[/snapback]

Nei, jeg ble faktisk imponert over at 8800'en min klarte å gi meg 149 kbit/sek ved test. (over bluetooth og EDGE).

Dog får jeg noe mer med 6680, men den er så stor og klumpete...

Lenke til kommentar

Hvis jeg har tenkt til å lage et emne om hvilken TV jeg burde kjøpe meg, hvor i huleste skal jeg legge den ?? Det er jo ( såvidt jeg ser ) ingen tv kategorier, bare om filmer og tv serier :hmm: Og jeg fant ingen bedre steder enn dette å spørre:P

Lenke til kommentar

Skjermer er vel det mest logiske å legge den i. Det står vel ganske klart at det er programmer og filmer som skal diskuteres, ikke selve apparatet i Film/TV-kategorien.

Det er forøvrig mange spørsmål om TVer i Hardware->Skjermer.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Hvis jeg har tenkt til å lage et emne om hvilken TV jeg burde kjøpe meg, hvor i huleste skal jeg legge den ?? Det er jo ( såvidt jeg ser ) ingen tv kategorier, bare om filmer og tv serier :hmm:  Og jeg fant ingen bedre steder enn dette å spørre:P

6239187[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=198

Diskuter prosjektører, lerret, tv-apparater, plasmaskjermer, lcd eller annet som faller naturlig under Video.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Er forøvrig blitt veldig avansert - har fått satt opp(ikke av meg) et VPN-system nå. Kan gå inn på den stasjonære PCen hjemme fra f.eks. laptopen fra "hvor som helst" over nettet. Fungerer kjempebra også, helt utrolig. :)

Moro, men er kanskje mest nyttig for paps.

Eller, jeg kan starte TV-kortet også!! Hoho, meg kan se norsk TV over hele verden!. Ganske moro. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...