Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har fått jernteppe. Hva er det norske ordet for "Patient? Altså, slik som "you need to be patient". Irriterer meg. 6238633[/snapback] Tålmodig 6238657[/snapback] Du skulle ikke ha sagt det Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har fått jernteppe. Hva er det norske ordet for "Patient? Altså, slik som "you need to be patient". Irriterer meg. 6238633[/snapback] Tålmodig 6238657[/snapback] Takker! Lagre i memoarene. np: Tool - Reflection Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Merkelig... Akkurat nå kjører jeg Linux fra minnepennen min... Skal se om jeg får det til med Windows CE også Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Konfirmasjon om en time 6238680[/snapback] Du er meg om 365 dager. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 DuuuuuuuuuuuruuuuuuuuruuuuuskUUURRRdrrrrrrrrrrr! Lageret i chipsetvifta har gått dukken. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hoho, KGB- er ikke på msn, jeg skal treffe ham i byen tolv, men finner ut at det av en merkelig grunn er søndagsruter i dag, så jeg kommer meg ikke til byen før halv ett. Får ta og ringe ham, lol. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Noen som vet hvordan man kan legge inn et notat i en Casio Calculator? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Noen som vet hvordan man kan legge inn et notat i en Casio Calculator? 6238850[/snapback] Les første post som alle andre... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Noen som vet hvordan man kan legge inn et notat i en Casio Calculator? 6238850[/snapback] Les første post som alle andre... 6238867[/snapback] Lille gutt, det var ikke det jeg spurte om, men hvordan jeg legger inn notater i en Casio Calculator. Om du er i tvil: Jeg er bedre enn deg, og jeg vet det! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 * Spamming er IKKE, jeg gjentar IKKE lov og vil bli straffet.* Retningslinjene og nettikette gjelder like mye i denne threaden som i alle andre plasser på forumet. * Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på unødvendige skrivefeil. Man må huske på at ikke alle her i norge skriver 100% korrekt og ikke alle kan skrive helt korrekt norsk av ulike årsaker. * Svar som kun inneholder smileys vil bli slettet uten videre varsel. * Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread. Ingen som leser første post her tydeligvis. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 * * Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread. Ingen som leser første post her tydeligvis. 6238887[/snapback] Har vi eget calculator-forum? Jeg henviser deg forøvrig til min signatur. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg gir blanke i den signaturen din. Du er ikke bedre enn meg, og ingen andre her på forumet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg gir blanke i den signaturen din.Du er ikke bedre enn meg, og ingen andre her på forumet. 6238897[/snapback] Å, nei jasså du. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg spilte World of Warcraft med kunst og håndtverk-læreren min i natt God morgen, forresten... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg spilte World of Warcraft med kunst og håndtverk-læreren min i natt God morgen, forresten... 6238959[/snapback] Om lærern din har mye bortedager, så veit du hvorfor ^_^ Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg spilte World of Warcraft med kunst og håndtverk-læreren min i natt God morgen, forresten... 6238959[/snapback] Om lærern din har mye bortedager, så veit du hvorfor ^_^ 6238965[/snapback] Hihi Har han bare 2 timer i uka, noe som er litt synd for han er skikkelig kul. Og vedig flink å lære fra seg. Så når han har gjort det han skal i hver time, sitter vi å snakker om WoW til det ringer ut x) Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Og kanskje han utrykker forståelse om du "mangler 10G til epic mount", og derfor er borte fra timen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Og kanskje han utrykker forståelse om du "mangler 10G til epic mount", og derfor er borte fra timen 6238986[/snapback] ^_^ *sigh* Skulle ønske jeg hadde en lærer som spillte noe ala de spillene jeg spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg