Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Hoho, KGB- er ikke på msn, jeg skal treffe ham i byen tolv, men finner ut at det av en merkelig grunn er søndagsruter i dag, så jeg kommer meg ikke til byen før halv ett. Får ta og ringe ham, lol.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man kan legge inn et notat i en Casio Calculator?

6238850[/snapback]

Les første post som alle andre...

6238867[/snapback]

Lille gutt, det var ikke det jeg spurte om, men hvordan jeg legger inn notater i en Casio Calculator.

Om du er i tvil:

Jeg er bedre enn deg, og jeg vet det! :)
Lenke til kommentar
* Spamming er IKKE, jeg gjentar IKKE lov og vil bli straffet.

* Retningslinjene og nettikette gjelder like mye i denne threaden som i alle andre plasser på forumet.

* Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på unødvendige skrivefeil. Man må huske på at ikke alle her i norge skriver 100% korrekt og ikke alle kan skrive helt korrekt norsk av ulike årsaker.

* Svar som kun inneholder smileys vil bli slettet uten videre varsel.

* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

Ingen som leser første post her tydeligvis.

Lenke til kommentar
*

* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.

Ingen som leser første post her tydeligvis.

6238887[/snapback]

Har vi eget calculator-forum?

Jeg henviser deg forøvrig til min signatur.

Lenke til kommentar
Jeg spilte World of Warcraft med kunst og håndtverk-læreren min i natt :)

God morgen, forresten...

6238959[/snapback]

Om lærern din har mye bortedager, så veit du hvorfor ^_^

6238965[/snapback]

Hihi :dribble:

Har han bare 2 timer i uka, noe som er litt synd for han er skikkelig kul. Og vedig flink å lære fra seg. Så når han har gjort det han skal i hver time, sitter vi å snakker om WoW til det ringer ut x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...