NightKeeper Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Var ute å jogget nå, herlig vær. Skikkelig avkjølende. Venter på pizzan i ovnen, og da blir det Jack Bauer på pcn. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 hehe, var det noe liv ute eller ? Bah, sitter her litt halv-trøtt.. og lurer på om jeg skal sove eller ikke :o Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Weeee. Dette har jeg klart siden jeg kom hjem. Dette, og blitt oppringt av fulle Sandnesfolk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 hehe, var det noe liv ute eller ? Bah, sitter her litt halv-trøtt.. og lurer på om jeg skal sove eller ikke :o 6238444[/snapback] Nei, hehe. Det er det som er digg, jogge i stillhet. 24 TIME! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Da legger jeg meg God natt! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Weeee.Dette har jeg klart siden jeg kom hjem. Dette, og blitt oppringt av fulle Sandnesfolk. 6238450[/snapback] Hvor fant du det syke bildet av Sid? Anyways, god natt alle sammen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Anyways, god natt alle sammen. God natt ja ;p nå skal jeg virkelig legge meg Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Argh! Tror dere ikke at den tarden av en bror har klart å bruke drikkeflaska mi som askebeger? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Siste sesongen av 24 ble ferdigsett i dag, jeg kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for Jack Bauer. Han er rett og slett helten! Jeg skal sette opp et Jack Bauer alter i leiligheten med levende lys, alter og hele pakka. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Akkurat nå sitter jeg her mens kjæresten har kastet opp på rommet mitt, og akkurat nå har jeg aldri hatet en person så intenst før. Fy faen så sur jeg er, aldri faen om jeg kommer til å snakke med han på år og dager. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Utrolig hva noen timer/nattesøvn gjør med tanker angående personer eller situasjoner. Jeg skulle legge meg, men sitter enda her. Hmm har jo fri mandag, så ser ikke poenget i å sove. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 jepp, da går jeg og legger meg, natta snakkes vel utover eftermiddagen *sove er digg* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Mmm, ikke lagt meg enda. Ikke trøtt, overraskende nok. Snart døgna nå. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Nei, nei, nei! Jeg trodde jeg var ferdig med SO. Jeg trodde jeg skulle slippe å våkne hver morra og lese SO, gå hjem fra skolen hver dag og lese SO, og slipper og ha SO i "Mine Innlegg" hele tiden. Men så begynte jeg å lese gamle innlegg fra SO3-tiden. Med Kathrine. Og alle her som var så hyggelige. Det er sikkert mange nye ansikter i SO5; det har vel blitt en side eller to siden SO3. Men det er bare koselig, nå er det jo jeg som er newbien her. Jaja, for dere som ikke har sett meg før på forumet: tjenare Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har fått jernteppe. Hva er det norske ordet for "Patient? Altså, slik som "you need to be patient". Irriterer meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Har fått jernteppe. Hva er det norske ordet for "Patient? Altså, slik som "you need to be patient". Irriterer meg. 6238633[/snapback] *jåle jåle* God morgen. Endret 4. juni 2006 av Bundy Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har fått jernteppe. Hva er det norske ordet for "Patient? Altså, slik som "you need to be patient". Irriterer meg. 6238633[/snapback] *jåle jåle* God morgen. 6238639[/snapback] Jeg vet hvor du bor. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har fått jernteppe. Hva er det norske ordet for "Patient? Altså, slik som "you need to be patient". Irriterer meg. 6238633[/snapback] *jåle jåle* God morgen. 6238639[/snapback] Jeg vet hvor du bor. 6238643[/snapback] Da kan du jo komme hit, så slår vi oss på fylla. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har fått jernteppe. Hva er det norske ordet for "Patient? Altså, slik som "you need to be patient". Irriterer meg. 6238633[/snapback] Tålmodig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg