Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok den teksta der ble litt for intern for meg iallefall. jeg legg meg.

6238220[/snapback]

Litt mer lokal tekst:

Katta vår ble skutt, da vi skulle på tur.

Den var svær som en gris, hadde fri dressur.

Få en øl sa fatter'n, glem nå hele kattekreket han er dau.

Men da mutter'n lagde mat vrengte pølsa seg i gryta og sa mjau.

Lenke til kommentar
da va da sista dei såg frå sykkel kongen  :ermm:

6238233[/snapback]

Og dermed ender den sangen. *huske ikke mer av teksten og orker ikke å finne den i iTunes*

Klokko slo tolv malmtunge slag, endo den bare var elleve, jeg hadde slete meg gjennom 4 timer med arbeid og skulle nettopp te å arbeida.

Lenke til kommentar

6238233[/snapback]

Og dermed ender den sangen. *huske ikke mer av teksten og orker ikke å finne den i iTunes*

Klokko slo tolv malmtunge slag, endo den bare var elleve, jeg hadde slete meg gjennom 4 timer med arbeid og skulle nettopp te å arbeida.

6238242[/snapback]

wtf :roll:

kva sang er det :p ?

Lenke til kommentar

6238233[/snapback]

6238242[/snapback]

wtf :roll:

kva sang er det :p ?

6238247[/snapback]

Belberten og mysteriet om den forsvunne sirupskjevo

Lenke til kommentar

Her er hele teksten til Vinskvetten - Belbterten og mysteriet om den forsvunne...

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Vinskvetten – Belberten og mysteriet om den forsvunne…

Da var seint på hausen, slutten på november, begynnelsen på oktober.

Klokko på farbrikken slo tolv malmtunga slag, endo ho bere var elleve.

Jeg hadde slete meg gjennom 4 tima på nattskiftet, og skulle akkurat begynna å arbeida.

Eit gjånomtrengandes hyl skar seg gjennom lokalet. [elefantlyd] Det var matsignalet.

Jeg sat meg mitt i lokalet, med min faste plass med vidua

Da var akkurat da jeg følte at ei indre stemma inni meg sa til meg at jeg skulle åpne matboksen min. *ekko: åpne matboksen min, matboksen min, matboksen min*

Ei grayande sitring reiv meg med ett heilt mplutselig med da sama i naseborna.

Sirupskjevo mi var ståle! Åvst i matboksen, altså unda den skjevo som var vekke låg en krølla parpirlapp med ei uleselig melding på.

Da sto å lesa: ”Møt meg på ullaloftet klokko 12 i natt hvis du vil så sirupskjevo di att. Kom åleina, helsing anonym”

Jeg kjente ingen med da navnet. Men kunne da stå fleire bak? Jeg kasta et raskt blikk over skuldre [ludeffekt og applaus]. Da sto ingen bak. Jeg skrudde klokko kjapt fram til 12.

Og sneik med lydlaust opp dei knirkandes tråppene [knirk, knirk] til avtalt måteplass, ullaloftet.

Hu var presis. Jeg har noe te deg, sa hu, akkurat som om jeg ikke visste da. Jeg drog fram ei lommelykt for å sjå ho bedre, da var nemlig vanskelig å sjå hu når hu låg neri lommo. Jeg slo hu på, men da var så mørkt der oppe, at da var så vidt hu lyste i da heila tatt.Ho kledde sakte tå seg. ”lika du da du ser” sa ho dar ho kom imot meg med fløyelsmjukstemma, antagelig hennas egen.

”jaa” sa jeg, mens jeg rutinert lot væra å rulla fra den eine minnvikje til den hi.

”Ser du noke du har savna” sa ho. ”ja” sa jeg. Jeg vart meir og meir opphissa, klarte ikkje å holda meg lenger, kasta meg over hu, nøyt ho i fulle drag. Ingenting er som mutteren siine sirupskjeve!

Endret av Skogli
Lenke til kommentar

Går forholdsvis seint her nå da.

Fytti. Jeg kjeder meg. Sitter faktisk her og filer neglene :p

Edit: Har egentlig ikke lyst til å legge meg. Redd for å få en haug med mareritt denne natten også. I går var jeg med i The Cave bl.a. faen det var skummelt :dontgetit:

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Edit: Har egentlig ikke lyst til å legge meg. Redd for å få en haug med mareritt denne natten også. I går var jeg med i The Cave bl.a. faen det var skummelt :dontgetit:

6238316[/snapback]

Hva vil du drømme om i natt? Kan være slik drømmemann som gjør at ønsket ditt går i oppfyllelse jeg :D

Lenke til kommentar

6238316[/snapback]

Hva vil du drømme om i natt? Kan være slik drømmemann som gjør at ønsket ditt går i oppfyllelse jeg :D

6238341[/snapback]

Oi. Hm. Hadde en fin drøm en gang der jeg danset. Hadde på meg en sånn kjole som står rett ut når du snurrer rundt..den var hvit..skulle gjerne hatt den drømmen igjen. Så kunne du danset med meg..

:)

Lenke til kommentar
Oi. Hm. Hadde en fin drøm en gang der jeg danset. Hadde på meg en sånn kjole som står rett ut når du snurrer rundt..den var hvit..skulle gjerne hatt den drømmen igjen. Så kunne du danset med meg..

:)

6238354[/snapback]

Wish granted. I can do that :fun:

Sov godt, godnatt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...