Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

God kveld. Faen klarte å kutte meg opp maks på hånda av en diger stein. hmf. Mista den nesten på lilletåa også. Nesten sykehustur det :hmm:

6237912[/snapback]

Fest er <3

6237924[/snapback]

Var ikke fest. Følte bare for å pælme den største steinen jeg fant i vannet, (slikt skjer)men jeg glapp den og den skrapa opp litt.

Folka dro så tidlig derfra, , egentlig litt lyst til å drekka i dag men. Litt sent nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oh noes! ja, jeg mista røra over tåa mi.

6237932[/snapback]

Faen hvor rått! Ta å steik røra, så får du en vaffeltå :mrgreen:

Jeg er dypere enn Donnie Darko. Ikke at det er noe særlig. I am drunk like ze skunk.

6237952[/snapback]

Du er full, klarer fremdeles å skrive uten feil...

Du er et forbilde for alle forum-fylle postere :love:

Lenke til kommentar
Var ikke fest. Følte bare for å pælme den største steinen jeg fant i vannet, (slikt skjer)men jeg glapp den og den skrapa opp litt.

Folka dro så tidlig derfra, , egentlig litt lyst til å drekka i dag men. Litt sent nå

6237965[/snapback]

Kaste store steiner er digg. Bruker å ta den største steinen jeg finner( 10-15kg) , få søstra mi til å hjelpe, og kaste den i vannet :D

Det er rått å være Gud.

Lenke til kommentar
Jeg er dypere enn Donnie Darko. Ikke at det er noe særlig. I am drunk like ze skunk.

6237952[/snapback]

Du er full, klarer fremdeles å skrive uten feil...

Du er et forbilde for alle forum-fylle postere :love:

6237971[/snapback]

Selvfølgelig klarer jeg å skrive uten feil, jeg er smartere enn folk flest som fyllaposter. I am bilingually coherent despite intoxication. Det skal være sagt at jeg merker at touchen ikke er like rask som ellers, men utenom det er jeg i toppform.

Lenke til kommentar

Har en morsom historie å fortelle, okey here goes: Her om dagen når jeg kom hjem fra skolen sto ovnen oppe, så lå det en frossen pizza inni.. ovnen var ikke på og ingen var hjemme.. jeg bare "hmm lolz, kald pizza = steke kor?" og bare freza på ovnen... etter 20 min kom jeg back fra tv titting, også var faen meg ovnen oppe igjen med pizzaen kald igjen..... WTF LIZM!?!?!

Lenke til kommentar
Har en morsom historie å fortelle, okey here goes: Her om dagen når jeg kom hjem fra skolen sto ovnen oppe, så lå det en frossen pizza inni.. ovnen var ikke på og ingen var hjemme.. jeg bare "hmm lolz, kald pizza = steke kor?" og bare freza på ovnen... etter 20 min kom jeg back fra tv titting, også var faen meg ovnen oppe igjen med pizzaen kald igjen..... WTF LIZM!?!?!

6237987[/snapback]

Åherrefabian! Hva gjorde du da? Spiste den frossen eller?

Lenke til kommentar

6237987[/snapback]

6238000[/snapback]

neh... slang den ut av vindu

Lenke til kommentar
Det at dere liksom har så usannsynlig mye feil i fyllepostinga, skjerp dere. Det er bare så opplagt at dere legger til feil. Det skal nemlig jææævlig mye til før det blir så gæli som dere utgir dere som :wee:

6237986[/snapback]

Både dømmekraft og motorikk kan svikte i fylla, så det er lettere sagt enn gjort ...

Lenke til kommentar
Selvfølgelig klarer jeg å skrive uten feil, jeg er smartere enn folk flest som fyllaposter. I am bilingually coherent despite intoxication. Det skal være sagt at jeg merker at touchen ikke er like rask som ellers, men utenom det er jeg i toppform.

6237984[/snapback]

Jau, men hvorfor legger du deg ikke? Første jeg tenker på når jeg kommer hjem etter en fest.

Det at dere liksom har så usannsynlig mye feil i fyllepostinga, skjerp dere. Det er bare så opplagt at dere legger til feil. Det skal nemlig jææævlig mye til før det blir så gæli som dere utgir dere som :wee:

6237986[/snapback]

Jau. Har aldri fylleposta da :p
Lenke til kommentar

6237987[/snapback]

6238000[/snapback]

6238006[/snapback]

hehe, spøkelses pizza :!:

var vel ikkje ein grandiz :ermm: ( big one ftw :p )

Lenke til kommentar

6237987[/snapback]

6238000[/snapback]

6238006[/snapback]

hehe, spøkelses pizza :!:

var vel ikkje ein grandiz :ermm: ( big one ftw :p )

6238036[/snapback]

var en lørdagspizza faktisk.

Lenke til kommentar
Ooh. Typen min heter Kvammen til etternavn. Freaky.

6238029[/snapback]

Kvammen? Sikker på at det ikke er Kvamme?

Jeg heter Kvamme, men vil egentlig hete Hansen :)

6238051[/snapback]

Ingolf Kvamme

6238059[/snapback]

sykkelen til ingolf var den flottaste i bygda :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...