Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
driver folket med  ?

6236498[/snapback]

Venter på filmen som begynner om 20 min. Irriterer meg over idioter som ikke kan tenke seg fram til at 2 brus delt på 6 folk ikke betyr at EN person kan ta halvparten av brusen :roll:

6236522[/snapback]

 

 

kom hit å få brus av meg du ;p

har 3l. brus bare til meg selv.. Som er 2l. for mye x]

 

ble ikke fest på meg i dag da :S økonomien er litt stram :S

150 ,- jeg må ha til neste helg :(

men så har jeg bare eksamner og forberedelser til uka.. så går ikke så mye på skolen da hvertfall :p

Lenke til kommentar
driver folket med  ?

6236498[/snapback]

Venter på filmen som begynner om 20 min. Irriterer meg over idioter som ikke kan tenke seg fram til at 2 brus delt på 6 folk ikke betyr at EN person kan ta halvparten av brusen :roll:

6236522[/snapback]

 

Dra ræven din opp av sofaen og hent inne oss meg da. Hvorfor skal jeg måtte gå fram å tilbake hele tiden da..?? Dust.. :hrm:

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar
driver folket med  ?

6236498[/snapback]

Venter på filmen som begynner om 20 min. Irriterer meg over idioter som ikke kan tenke seg fram til at 2 brus delt på 6 folk ikke betyr at EN person kan ta halvparten av brusen :roll:

6236522[/snapback]

 

Dra ræven din opp av sofaen og hent inne oss meg da. Hvorfor skal jeg måtte gå fram å tilbake hele tiden da..?? Dust.. :hrm:

6236541[/snapback]

Hva skjedde med:" Den er bare miiiiiiiin *insert childish voice* "

 

tøs.

Lenke til kommentar

- Schweppes Grape.

- Schweppes Indian Tonic, ikke så digg i store mengder.

- Mountain Dew. ''Do The Dew''

- Fanta

- Helt til slutt, Coca Cola.

 

Prøver faktisk å unngå all slags light-brus, grunnen er aspartam. Dessuten er det vondt. Så det blir brus en gang i uka. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...