Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Gleder meg så sykt til å beynne i lære neste år. Da kommer jeg og til å begynne å tjene penger  :w00t:

6235237[/snapback]

Ikke gled deg for mye over lønnen. Jeg og en kompis har sommerjobb på et sted der vi tjener det dobbelte av lærlinger som har jobbet i firmaet i 1,5 år. :p

6235326[/snapback]

Tjener sånn ca 6-7k i måneden + offshoretillegg. Greit det syns jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sant ass, men bor du i Oslo kan du alltids finne en pakistaner sjappe som selger deg øl fra bakrommet :)

6235364[/snapback]

Eller en pakistanersjappe som selger deg noe "alternativt" fra bakrommet... Men det trenger jeg ikke tenke på engang, har ikke sett en eneste pakistaner i Trondheim som jeg kan huske :ohmy: Bare masse folk fra balkan og østeuropa og en del fra afrika...

6235373[/snapback]

Østblokk folka er de værste hustlerne da...burde få ordna no skeptiske greier fra de :D

Lenke til kommentar
Jeg har ingen ting å gjøre. Hva kan en 185cm høy 14 åring som veier 70 kg gjøre kl 18:15 på et lite sted som kalles hånes 10 min kjøretur unna Kr.sand sentrum gjøre bortsett fra å få noen til å kjøre seg til Kr.sand sentrum?

6235646[/snapback]

Lite? Sitte på pc'en og spille BF?

Lenke til kommentar
Jeg har ingen ting å gjøre. Hva kan en 185cm høy 14 åring som veier 70 kg gjøre kl 18:15 på et lite sted som kalles hånes 10 min kjøretur unna Kr.sand sentrum gjøre bortsett fra å få noen til å kjøre seg til Kr.sand sentrum?

6235646[/snapback]

Gå ut og bad.

Lenke til kommentar
Gleder meg så sykt til å beynne i lære neste år. Da kommer jeg og til å begynne å tjene penger  :w00t:

6235237[/snapback]

Ikke gled deg for mye over lønnen. Jeg og en kompis har sommerjobb på et sted der vi tjener det dobbelte av lærlinger som har jobbet i firmaet i 1,5 år. :p

6235326[/snapback]

Tjener sånn ca 6-7k i måneden + offshoretillegg. Greit det syns jeg.

6235407[/snapback]

Ser at du kommer fra Stavanger. Kommer sikkert til å treffe en gammel squashkompis av meg der ute. Han har nå fullført første året i lære offshore, og tror han trives meeeget bra der ute. Noen uker av, og noen uker på. Herlig :D

Lenke til kommentar
Yeh, drar til pappa nå. :) Skrives senere.

6235617[/snapback]

Okey, nå drar jeg.

6235706[/snapback]

Vel, nå bør jeg vel snart dra?

6235795[/snapback]

Mamma, mannen snakker til seg selv!

Yay, i dag har jeg kjøpt Futurama sesong 1-2 på DVD. Det blir kos. :fun:

NP: I used to dance with my daddy - Datarock

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.