Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i dag har jeg faktisk 3000,- for mye på kortet. må finne ut hvor de kommer fra før jeg bruker de opp.(nei, det er ikke feriepenger, men halvparten kan være skattepenger)

Så har jeg nytt antrekk, drikke og humøret klart! Må bli en bra kveld :love:

6235228[/snapback]

gi dem til Fondet For Trengende Studenter Som Heter Thomas du :yes:

Lenke til kommentar
Gleder meg så sykt til å beynne i lære neste år. Da kommer jeg og til å begynne å tjene penger  :w00t:

6235237[/snapback]

Ikke gled deg for mye over lønnen. Jeg og en kompis har sommerjobb på et sted der vi tjener det dobbelte av lærlinger som har jobbet i firmaet i 1,5 år. :p

Lenke til kommentar
Hjelp meg fort, noen! :D

Stenger butikkene tidligere i dag, eller til vanlig tid som på vanlige lørdager? :hmm:

Har ikke kjøpt meg cola og godteri enda så ligger dårlig ann hvis de er stengt  :whistle:

6235296[/snapback]

Det meste er stengt nå. Du må nok innom bensinstasjonen/7/11.

Lenke til kommentar
Sant ass, men bor du i Oslo kan du alltids finne en pakistaner sjappe som selger deg øl fra bakrommet :)

6235364[/snapback]

Eller en pakistanersjappe som selger deg noe "alternativt" fra bakrommet... Men det trenger jeg ikke tenke på engang, har ikke sett en eneste pakistaner i Trondheim som jeg kan huske :ohmy: Bare masse folk fra balkan og østeuropa og en del fra afrika...

Lenke til kommentar
Sant ass, men bor du i Oslo kan du alltids finne en pakistaner sjappe som selger deg øl fra bakrommet :)

6235364[/snapback]

Eller en pakistanersjappe som selger deg noe "alternativt" fra bakrommet... Men det trenger jeg ikke tenke på engang, har ikke sett en eneste pakistaner i Trondheim som jeg kan huske :ohmy: Bare masse folk fra balkan og østeuropa og en del fra afrika...

6235373[/snapback]

Det er det som kalles frivillig segregering... De klumper seg sammen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...